יאיר גילוני
יאיר גילוני

הרמת עפעפיים או הסרת צלקות – אנרגיית הפלזמה שוב מוכיחה את כוחה

סוף נובמבר מסמן את סוף הסתיו ותחילת החורף, העונה בשנה שבה הפנים הן האזור החשוף ביותר, ולכן גם זה שזקוק להכי הרבה טיפוח והשקעה. אמנם בשנה האחרונה אנחנו מסתובבות כמעט בכל רגע נתון עם מסכה, אבל טיפולי הפנים בעזרת מכשיר הפלקסר יגרמו לך לחפש סיבות להוריד את המסכה ולהראות את עור הפנים החלק שלך.

מהו מכשיר הפלקסר?

מכשיר הפלקסר הוא מכשיר ייחודי, שהשימוש בו מותר אך ורק לרופאים שעברו הכשרה. במרפאה של ד"ר יאיר גילוני ניתן למצוא את המכשיר, וד"ר גילוני אף מוסמך להכשיר רופאים אחרים לשימוש בו. 

המכשיר פועל באמצעות אנרגיית הפלזמה, וזוהי הסיבה לכך שרק רופאים מוסמכים רשאים להשתמש בו. בעזרת המכשיר ניתן לעבור מגוון טיפולים, כאשר רובם מתמקדים בפנים, אך לא מוגבלים לאזור זה. בין הטיפולים שניתן לעבור ישנו טיפול להרמת עפעפיים או טיפול להעלמת צלקות.

איך עובדת אנרגיית הפלזמה?

כאשר מדובר בטיפול להסרת צלקות, מכשיר הפלקסר משתמש באנרגיית פלזמה, וזו בתורה מאדה את העור, הופכת אותו לישר יותר בהתאם לגובה שאר העור באזור, ומדקקת אותו. ברוב המקרים, על מנת לראות תוצאות, תזדקק הלקוחה ל-4-5 טיפולים, אולם ניתן לראות את הניצנים כבר לאחר הטיפול השני ברוב המקרים.

כאשר מדובר בטיפול להרמת עפעפיים, הרופא המטפל בוחר בידית המיוחדת, המותאמת לאזור. כך, בעזרת המכשיר, אנרגיית הפלזמה מאדה את עודף העור ופועלת על שכבת העור החיצונית, הנקראת אפידרמיס. בימים שאחרי הטיפול, הגוף ירפא את האזור ואז תתרחש המתיחה בפנים. 

"המכשיר פועל רק כאשר הוא לא נוגע בעור", מסביר ד"ר גילוני, "עובדה שנוטה להפתיע אנשים רבים. לכן ישנה חשיבות רבה לכך שרק רופא מוסמך שיודע כיצד להשתמש במכשיר יעשה זאת". 

דילוג לתוכן