הרמת עפעפיים ללא ניתוח
יאיר גילוני
יאיר גילוני

הרמת עפעפיים ללא ניתוח – מחיר נמוך יותר בהשוואה לניתוח

אחת השאלות הנפוצות שמגיעות אלינו ממטופלות ומטופלים: האם לעבור הרמת עפעפיים ללא ניתוח או דווקא כן לבחור בפרוצדורה הניתוחית? במשך שנים רבות הטיפול היחיד היה ניתוח עפעפיים – הליך פולשני הכולל ביצוע חתכים בעפעפיים. כיום עדיין מבצעים את הניתוחים הללו במקרים המצריכים זאת, אבל ישנה אפשרות קלה, ידידותית, וכן, גם זולה יותר: טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח.

איך אנחנו עושים את זה? באמצעות מכשיר Plexr, מכשיר חדשני ומתקדם הפועל באנרגיית פלזמה, ניתן לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח, באלחוש מקומי קל ועם התאוששות מהירה מאוד. מדובר על טיפול בן פחות מחצי שעה ולכל היותר שלושה טיפולים במרפאה שלנו.

אבל מה עם המחיר? ניתוח זול יותר?

מחיר ניתוח עפעפיים יקר יותר מהרמת עפעפיים ללא ניתוח – לא פחות מ-10,000 ש"ח ואף מעבר לכך, נכון לשנת 2023. בטיפולים במרפאתנו המחיר נקבע לאחר קביעת המצב של המועמד/ת לטיפול; ייתכן שיידרש טיפול בודד שישביע את רצונו/ה וייתכן טיפולים נוספים, עד שלושה טיפולים. המחיר בכל אופן נמוך משמעותית מניתוח. כלומר, המחיר ייקבע בהתאם למספר הטיפולים, אבל גם במקסימום, שלושה טיפולים, הוא נמוך מניתוח.

יתרונות נוספים שחשוב לנו להדגיש: זמן ההחלמה (ימים בודדים) הוא נמוך משמעותית מזמן ההחלמה של ניתוח וגם הוא קל הרבה יותר בהשוואה לניתוח. אתם תוכלו לתפקד בבית בצורה טובה ולא תהיו מושבתים. עוד יתרון: להבדיל מניתוח, שבו עלולות להופיע תופעות לוואי דוגמת אסימטריה, צלקת שאינה אסתטית, או חיתוך יתר של עור שפוגע בעצימת העין לאחר מכן – בטיפול באנרגיית פלזמה, סיכונים אלו לא קיימים כלל.

אמנם התוצאות של הרמת עפעפיים ללא ניתוח עשויות להיות זמניות יותר (ועדיין, מחזיקות מעמד זמן רב), אך היתרונות עולים בהרבה על החסרונות, גם כאשר מגיעים לשאלת המחיר.

בסופו של דבר, ההחלטה אם לעבור ניתוח או לא היא החלטה אישית. חשוב לשקול זאת יחד עם הרופא ולהחליט מה הכי מתאים לכם. לנוחיותכם, מצורפת טבלה המשווה בין ניתוח עפעפיים לבין הרמת עפעפיים ללא ניתוח.

ניתוח עפעפייםהרמת עפעפיים ללא ניתוח
זמן החלמהכשבועייםימים בודדים
דורש הרדמהכןאלחוש מקומי
זמןכשעתיים ולאחר מכן בדיקות נוספותפחות מחצי שעה לטיפול
מחיר10,000 ש"ח ומעלהנמוך משמעותית מניתוח
דילוג לתוכן