הרמת עפעפיים - לא צריך ניתוח במקרים רבים
יאיר גילוני
יאיר גילוני

הרמת עפעפיים: תופתעו, אבל יש אלטרנטיבה לניתוח

בשנים האחרונות אנו עדים לפיתוחים רבים כל כך בתחום הרפואה האסתטית, עד שבמקרים רבים, נשים וגברים ששקלו לעבור ניתוח פלסטי מסוים, פשוט מקבלים מענה הולם ומספק גם באמצעות הרפואה האסתטית, ללא צורך בהתערבות כירורגית שהשלכותיה רבות. דוגמא טובה לבעיה שהרפואה האסתטית מספקת לה מענה במקרים רבים, היא עפעפיים עליונים נפולים.

צניחת עפעפיים הם חלק מהזדקנות עור הפנים וירידת האלסטיות שלו. תופעה זו משפיעה על המראה שהופך לעייף ומבוגר יותר. מדובר בשומן עודף שבולט החוצה ויוצר מעין עודף עור באזור שבין הגבה לעין. לרוב, הבעיה תפריע לנשים (אך גם לגברים) בעשורים מתקדמים בחיים, אבל לצורך בהרמת עפעפיים אין גיל.

נגן וידאו

בניתוח עפעפיים עליונים סטנדרטי, מבוצע חתך עדין שבאמצעותו מוציאים את עודפי העור והשומן. לאחר מכן, החתך נתפר. אמנם מדובר בהליך כירורגי יחסית פשוט, אבל הוא מצריך בדיקות רבות לפני, ייעוץ, הכנה מראש, הרדמה, חתכים, אשפוז, תקופת החלמה קצרה, ביקורת – וכמובן סיכוי לתופעות לוואי.

האם אפשר להימנע מניתוח?

יש מקרים שבהם הרמת עפעפיים תצריך ניתוח, אבל בחלק לא מבוטל מהמקרים, ניתן לבצע הרמת עפעפיים ללא ניתוח ולהשיג תוצאות נהדרות, בצורה שאינה פולשנית. אנו במרכז הרפואי לבריאות העור, משתמשים במכשיר הנקרא "Plexr": זהו מכשיר מתקדם המגיע מאיטליה ושבאמצעותו ניתן לבצע מספר פרוצדורות הקשורות בעיקר לעור הפנים, אך לא רק.

בסדרת טיפולים בת שניים עד שלושה מפגשים, בהפרשים של חודש זה מזה, ניתן לבצע טיפול במכשיר ה-Plexr, וזאת ללא הכנה מיוחדת ועם חזרה מיידית לשגרה. בטיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח, נמרח קרם אלחוש מקומי באזור ונמתין כחצי שעה. לאחר מכן, באמצעות ידית ייעודית של המכשיר, יבוצע אידוי איטי של עודפי העור, תוך שימוש באנרגיית פלזמה. האידוי נועד לקצר את התאים האלסטיים שעל עור העפעפיים ובאופן זה נוצר אפקט מתיחה.

אפשרות אחרת שגם כן ניתן לשקול, במידת הצורך, וכדי להשיג הרמת עפעפיים ללא ניתוח, היא הרמת גבות באמצעות חוטים. החוטים שבהם אנו מבצעים שימוש במרכז הרפואי הם חוטי APTOS האיכותיים, ובאמצעות טיפול זה ניתן להשיג אפקט של הרמת עפעפיים, שלעתים יכול להיות מספק מאוד.

הרמת גבות ללא ניתוח
הרמת גבות באמצעות חוטי APTOS ללא ניתוח
דילוג לתוכן