יאיר גילוני
יאיר גילוני

השתלת שיער ביו סינטטי לנשים

כשהשתלת שיער סינטטי מבוצעת כהלכה, על מטופל מתאים ובפיקוח של רופא מנוסה, מדובר בטיפול בטוח ופשוט יחסית, אשר מבטיח סיפוק מיטבי ותוצאה נאה. וכשמדברים על התחום הזה, נהוג לחשוב על גברים שמקריחים ועשויים להיות מעוניינים בהשתלת שיער. עם זאת, בדיוק כמו לגברים, הטיפול גם מיועד לנשים.

 

לאף אחד שעובר לידכם אין יכולת מדעית או יכולת מוכחת לדעת אם שיערכם טבעי או מושתל. שיער סינתטי מגיע בכל הצבעים והצורות – והתוצאות מושגות באופן מיידי, עם סיום הטיפול: שיער בדחיסות גבוהה שנראה טבעי. מיד לאחר הטיפול ניתן לחזור לפעילות רגילה. כמו כן, ניתן לבצע את ההשתלה לבדה או ביחד עם טיפולים אסתטיים אחרים.

השתלת שיער סינטטי הוא טיפול שמומלץ לגברים ולנשים עם דפוסי התקרחות, בכל גיל ובכל שלב של התקרחות. אם את אישה שסובלת מדפוסי התקרחות, דעי לך שאת יכולה לבצע השתלת שיער סינטטי של שיער גלי, מתולתל, חלק, קצר, ארוך – ואפילו אפרו. השיער מגיע גם ב-15 סוגי צבעים ובצבע לבן, ובמקרה שבו רוצים צבע מיוחד ניתן להשיג אותו בבקשה מראש.

השתלת שיער סינטטי לא תפגע בקרקפת שלך.

השיער עצמו מותאם כך שישתלב באופן נאה לעין עם הביולוגיה הטבעית של עור הקרקפת. שיער סינטטי הוא עמיד, לא נשבר ומכיל קשר בשורשו שתפקידו להגן על חוזק השערה ובמקרה הצורך – להסיר את השיער.

ומה בקשר למראה ולהרגשה? שיער סינטטי הוא רך, גמיש, מעודן וחזק במיוחד – כל התכונות שמרכיבות שיער נהדר שיופיו נשאר לאורך זמן. אין יותר חששות שמא אנשים יגלו שהשיער שלך מושתל, מכיוון ששיער סינטטי למעשה זהה לשיער טבעי בהרגשה ובמראה. רק את תדעי שהוא לא באמת אמיתי.

השתלת שיער לנשים לא מיועדת רק לנשים הסובלות מהתקרחות. חלק מהנשים מעוניינות להוסיף נפח לשיער שלהן, להוסיף גוונים או סתם להאריך את השיער במקרה של שיער קצר. הסוד בשיער סינטטי הוא שאין צורך לטפח אותו כדי שיגיע לצורה או הצבע הרצויים – ניתן להזמין אותו בצורה ובצבע הרצויים מבעוד מועד!

דילוג לתוכן