יאיר גילוני
יאיר גילוני

השתלת שיער סינטטי: הפתרון המתקדם והאיכותי לנשירת השיער

 

השתלת שיער. התחום התקדם מאוד לאחרונה
השתלת שיער. התחום התקדם מאוד לאחרונה

הביטו על חבריכם וקרובי המשפחה. ודאי אחד מהם סובל מהתקרחות או משיער דליל, וזאת במקרים מסוימים עוד לפני שעבר עשורים מתקדמים בחייו. כ-25% מהגברים נמצאים בתהליכי התקרחות סביב גיל 30. עד גיל 35, כשני שלישים מהם יאבדו שיער ולקראת העשור החמישי בחייהם, כ-80% מהם ירגישו בהתמעטות השיער שעל ראשם. ולא מדובר רק בבעיה גברית: כחצי מהנשים צפויות לסבול מנשירת שיער במהלך חייהן. גנטיקה היא אחד הגורמים להתקרחות, אבל התופעה עלולה להופיע בגלל הורמונים, טראומה, מתח, תזונה בעייתית ועוד.

 

 

בגלל שכיחות התופעה, רבים מחפשים פתרונות איכותיים כדי להתגבר על אובדן השיער. אחד הפתרונות שפותח עם השנים הוא השתלת שיער סינטטי. אם בעבר סיבי השיער המושתלים נחשבו לבעייתיים להשתלה (חשש לזיהומים וכדומה), במהלך השנים האחרונות פותחו סיבים איכותיים וטובים יותר שמושתלים בכל יום לאלפי גברים ונשים ברחבי העולם בהצלחה. הסיבים עמידים ונראים טבעיים ומסופקים בצבעים שונים, כך שהם מתאימים למגוון רחב ביותר של מטופלים ומטופלות.

להלן כמה שאלות ותשובות של מטופלים שעומדים לקראת השתלת שיער:

מי רשאי לעבור השתלת שיער סינטטי במטופלים?
פרוצדורה רפואית זו נחשבת לקלה יחסית ומיועדת לגברים ולנשים הסובלים מהתקרחות או משיער דליל.

איך מבוצעת ההשתלה בפועל?
מדובר בהליך קל שמבוצע באמצעות מכשיר אוטומטי להשתלת שיער, או באמצעות כלים ידניים. ההשתלה מבוצעת עבור כל שערה בנפרד, מתוך מטרה שהתוצאה תיראה טבעית יותר, עד להשגת צפיפות השיער הרצויה.

כמה זקיקי שערה בדרך כלל צריך כדי לטפל בנשירת שיער?
כמות הזקיקים המושתלים משתנה ממטופל למטופל, בהתאם למצב הנתון. ד"ר גילוני אינו משתיל יותר מ-1,000 שיערות בפגישה וזאת על מנת להפחית למינימום את הטראומה של 'דקירות' לראש. מומלץ לפצל את כמות השיער המושתל למספר פגישות ולא לבצע השתלה של כמות גדולה בבת אחת.

האם ניתן להשיג שיער סינתטי ארוך ובצבעים להשתלה?
כן! השיער זמין באורכים שונים, לדוגמא: 15 ס"מ, 30 ס"מ ו-45 ס"מ. כמו כן, ישנם סגנונות שיער רבים (חלק, גלי וכדומה) ובכ-15 צבעים שונים. זאת על מנת להתאים לכם את פתרון השיער הטוב ביותר.

לאחר ביצוע השתלת שיער סינטטי, איך נראה השיער?
השיערות החדשות זהות מבחינה אסתטית לשיער טבעי. יש לטפל בהן בדיוק כמו בשיער הטבעי. התוצאות נשמרות ברוב המקרים בין 7 ל-8 שנים, עם אובדן של כ-10% מהשיערות בכל שנה.

צפו בראיון של ד"ר גילוני לרפי קרסו בנושא:

דילוג לתוכן