יאיר גילוני
יאיר גילוני

השתלת שיער סינתטי – איך זה נראה? צפו בתמונות לפני ואחרי

אם בעבר, התקרחות הייתה בעיה של אנשים מבוגרים בעיקר, בעשורים האחרונים אנחנו רואים שהתופעה מתפשטת גם לגילאים צעירים יותר. נשירת השיער וההתקרחות אומנם רלוונטית בעיקר לגברים, אך גם נשים בגילאי ה-50 ו-60 מרגישות שנשירת השיער שלהן התגברה. בעקבות כך, חברות רבות מנסות לשווק פתרונות שונים לעצירת הנשירה או להשתלת שיער בשיטות מגוונות, כל זאת תוך גביית תשלום גבוה לכל הדעות. 

הדרכים להתמודד עם התקרחות רבות, אך השיטה שהוכחה שטובה ביותר, היא השתלת שיער סינתטי, כפי שמבוצעת במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני. "בשונה ממה שנהוג לבצע בטיפולים אלה, קרי לקחת שיער מהעורף ולהשתיל בחזית הראש, השתלת שיער סינטתי שונה במהותה – היא בעלת אישור אירופאי והשיערות עצמן מגיעות מאיטליה. מדובר בהליך שהוא מיקרו-כירורגי, והתוצאות שלו מיידיות".

טיפול השתלת שיער ביו-סינתטי הוא טיפול קל יחסית, המתאים לגברים ונשים ולכל סוגי השיער ובכל גיל. הטיפול עומד בכל דרישות מכון התקנים הבינלאומי למכשור רפואי, וניתן לבצע אותו על כמעט כל אדם.

"הטיפול מתאים במיוחד למקרים בהם אין מספיק שיער, כאשר האזור התורם דליל מדי. כמו כן, הטיפול מתאים גם למטופלים שלא עברו בהצלחה השתלות קודמות, או כאלו הפוחדים וחוששים מניתוחים וצלקות", מחדד ד"ר גילוני.

 

דילוג לתוכן