יאיר גילוני
יאיר גילוני

יתרונות השתלת שיער סינתטי בטכנולוגיית Biofibre

patient_before_during_after_1מחקרים רפואיים רבים מתייחסים להשתלת שיער סינתטי, כהליך ניתוחי אסתטי, בטוח ויעיל המאפשר לבצע עיבוי לשיער באופן טבעי לחלוטין עבור נשים וגברים כאחד. מרפאתו של ד"ר יאיר גילוני מבצעת טיפולים להשתלת שיער סינתטי בטכנולוגיית Biofibre המותאמים לכל מטופל באופן אישי ומקצועי, בהתאם לצרכיו האישיים.

תחום השתלות השיער התפתח והשתנה רבות בשנים האחרונות, ולא מעט גברים ונשים בוחרים לפנות למרכזיים רפואיים בחו"ל (בעיקר טורקיה) המציעים טיפול מהיר של השתלת שיער סינתטי. טיפול זה המתבצע בטכנולוגיית Biofibre מאפשר לכל מטופל ומטופלת לטפל בבעיית ההתקרחות בכל גיל ובמחיר שווה לכל כיס.

למה לעשות השתלת שיער בטכנולוגיית Biofibre?

השתלות שיער בטכנולוגיית Biofibre מתאימות למטופלים הרוצים לטפל בבעיית ההתקרחות ודלילות השיער שלהם ולהשיג תוצאות מידיות ולטווח ארוך. טכנולוגיה זו מאפשרת צמיחת שיער לאורך שנים ואינה גורמת נזק או תחושת אי נוחות בראשו של המטופל. מדובר בטיפול שאינו פולשני אשר מבוצע בדרך כלל על ידי רופאים כדי להבטיח תוצאות אופטימליות למטופלים.

הבטיחות והיעילות של השתלת השיער באמצעות טכנולוגיה זו מובטחות ע"י ה-FDA האמריקאי ומאושרת לשימוש רפואי. Biofibre מבטיחה השתלת שיער באופן הבטוח ביותר ותוצאות אסתטיות, מיידיות וארוכות טווח.

בעבר ניתן היה לעבור השתלת שיער בטכנולוגיית Biofibre בעיקר בטורקיה, בשל ריבוי המרפאות במדינה, ולכן ישראלים רבים העדיפו לעבור את הטיפולים הללו מעבר לים, אך כיום ניתן לעבור השתלת שיער סינתטי בטכנולוגיה זו גם בארץ במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני.

יתרונות השתלת שיער סינתטי בטכנולוגיית Biofibre

image004

  • ניתן לראות תוצאות שנראות טבעיות ואסתטיות באופן מיידי אחרי הטיפול.
  • טכנולוגיה מתקדמת המנטרלת כאבים במהלך הטיפול.
  •  צמיחת שיער מהירה תוך מספר שעות בודדות (מאות שיערות בשעה).
  • מחיר הוגן.
  • בניגוד לשיער טבעי, שיער סינתטי אינו משנה את צבעו ולכן אינו מאפיר עם הזמן.
  • ניתן לבצע את ההשתלה לבדה או בשילוב עם טיפולים אחרים.
  • תוצאות מיידיות וחזרה לתפקוד מלא לאחר הטיפול (למשל, אפשר לבצע השתלה בבוקר ולהשתתף במסיבה בערב…).

בשונה מבעבר, בשנים האחרונות פותחו סיבים חדשים וטובים יותר שלא גורמים לזיהומים בראשו של המטופל. בנוסף, שיער סינתטי לא עומד בפני סיכון של נשירה ומתאים גם לגברים ונשים שזקיקי השיער שבראשם הם בעלי איכות ירודה.

דילוג לתוכן