יאיר גילוני
יאיר גילוני

השתלת שיער סינתטי – למה דווקא בקיץ?

הקיץ הגיע. זוהי עונה שבה מטבע הדברים הבילוי האידאלי הוא בים או בבריכה, מקומות שבהם הגוף בדרך כלל נחשף יותר לאחרים, ולכן גברים ונשים רבים נוהגים להתחטב לקראתו. נניח לרגע לגוף – מה לגבי הראש? גברים רבים סובלים משיער ראש דליל מאוד ומקרחת, אותה הם מנסים להסתיר בכל דרך – למשל על ידי פאה או פאה חלקית, כיסויי ראש ועוד.הקיץ הישראלי ידוע כעונה חמה במיוחד, ולכן ההתעסקות בפאות ובתוספות לשיער הופכת את תחזוקתן לקשה, מסורבלת ולא נוחה. כמו כן, מדובר בהוצאה ניכרת על פאות ופתרונות זמניים לשיער. מה הפתרון? תלוי במצב השיער שלכם, ובשיחת הייעוץ שאתם מקיימים עם רופא העוסק בביצוע השתלות שיער והצמחת שיער.

הפתרון משתנה בהתאם למצב השיער

ישנם אנשים שיעדיפו לבצע השתלת שיער טבעית (בדרך כלל טיפול זה נעשה בטורקיה) בטכנולוגיית FUE. בשיטה זו נלקח השיער הטבעי ממקומות שונים דוגמת העורף, ומושתל בראש היכן שקיים חוסר בשיער. עם זאת, ישנם כאלו בעלי קרחת גדולה מדי, או דלילות משמעותית בשיער, שעבורם בעייתי לעבור השתלת שיער טבעי. כמו כן, ישנם מטופלים ללא שיער באזור העורף ובאזורים שמהם נוטים לקחת את השיער המיועד להשתלה. במקרים כאלו, גם טיפול PRP לא צפוי להועיל.

הפתרון המתקדם המוצע כיום למטופלים פוטנציאליים שאינם בעלי התנאים המתאימים להשתלת שיער טבעית או טיפול PRP לעידוד צמיחת השיער, הוא השתלת שיער סינתטי. מדובר בפתרון מצוין, בעל תוצאות מיידיות ושאינו מצריך זמן התאוששות. השיער המושתל הוא בעל אישור אירופי והשיערות מיובאות מאיטליה. זהו הליך מיקרו-כירורגי ואת תוצאות ההשתלה רואים בדרך כלל מיד.

קצב ההשתלה בדרך כלל הוא כ-100 שיערות ב-10 דקות, ובטיפול בודד ניתן להשתיל באופן זה כמה מאות שיערות. הטיפול אמנם ארוך יותר בהשוואה להשתלות אחרות, אך זאת מכיוון שמבוצעת השתלה של שערה אחר שערה. היתרון המרכזי בטיפול זה הוא המיידיות – שכן אין צורך לחכות מספר חודשים עד שהשיער יצמח, אלא ניתן ליהנות מהשיער החדש מייד.

חשוב לדעת שהשיער הביו-סינתטי מגיע במגוון אורכים (15, 30 ו-45 ס"מ) ובמספר צורות (גלי, ישר, מתולתל ואפילו אפרו). כמו כן השיער קיים במגוון צבעים וגם בצבע לבן כדי לאפשר מתן מענה למגוון רחב של לקוחות.

זה הזמן ליהנות מהשתלת שיער סינטתי וליהנות מהתוצאות עוד הקיץ!

דילוג לתוכן