יאיר גילוני
יאיר גילוני

חדש במרפאת ד"ר גילוני: שילוב שני חומרים למילוי כפות הידיים

עברתן כבר טיפולים אסתטיים מצוינים לפנים ולצוואר והעור שלכן אכן נראה צעיר, גמיש ומלא לחות. אולי באזורים אלו הצלחתן לטשטש את סימני הגיל, אבל מה בנוגע לכפות הידיים שלכן? כפות הידיים, אולי יותר מכל אזור אחר בגוף, עלולות להיראות 'מבוגרות', על אף המראה הצעיר ביתר האזורים.

מה קורה בידיים לאורך השנים?

hands gilony - 5

העור בכפות הידיים שלנו הופך להיות בעל מראה זקן יותר עם השנים: ככל שאנו מתבגרים, ייצור הקולגן והאלסטין פוחת ואף מופסק. גם החשיפה של הידיים לשמש ללא הגנה תורמת לאורך זמן להזדקנות כפות הידיים. מספיק, למשל, להיחשף לקרינת השמש כשנוהגים או צועדים בשעות החמות, ולא רק להיחשף לשמש בים או בבריכה, כדי לסבול מפיגמנטציה. לזה יש להוסיף את היעלמות של השומן התת עורי ואובדן הגמישות – והתוצאה: ידיים בעלות מראה מבוגר, לעתים כבר באזור גיל 50-60.

בשנים האחרונות, עם התגברות המודעות לצורך במילוי קמטים אצל נשים רבות, חלה התגברות במודעות למילוי גב כף היד, כך שהמראה יישאר צעיר ורענן ככל שניתן. העור הדק, הוורידים שנראים מבעדו והעצמות הבולטות – ימשיכו להיראות ולהסגיר את הגיל שלנו בעיני אחרים – ולא משנה כמה טבעות או תכשיטים נענוד.

גישה טיפולית המשלבת בין שני חומרי מילוי

טיפול שהפך לנפוץ לאחרונה הוא מילוי כפות ידיים באמצעות חומרי מילוי. החומר המוזרק בדרך כלל הוא חומצה היאלורונית או רדיאס, אך בטיפול המוצע במרפאת ד"ר גילוני מדובר בחומר חדשני המשלב בין חומצה היאלורונית לרדיאס. החומר השני עמיד יותר ומספק תוצאה טובה יותר לאורך זמן.

הטיפול מבוצע באמצעות קנולה, שבניגוד למחט רגילה, היא בעלת קצה קהה ומעוגל שאינו חד. הדבר מאפשר לרופא המטפל להפחית פגיעה ברקמות, נוחה עבור המטופלות וגם מאפשרת לטפל באזורים שונים מנקודת גישה אחת בלבד.

החומר המשולב, שמעניק נפח נאה בכפות הידיים. לרוב מספיק להשתמש במזרק אחד לשתי כפות הידיים, אך לעתים יהיה צורך בשני מזרקים. התוצאות ייראו מיד בסיום הטיפול והן נשמרות בין שנה לשנה וחצי (12-18 חודשים).

דילוג לתוכן