יאיר גילוני
יאיר גילוני

טובים השלושה מן האחד – טיפול באמצעות גלי רדיו, שמספק פתרון אסתטי לשלוש בעיות שונות

כמה פעמים יצא לך להביט במראה לדמיין את עור הפנים חלק יותר ומתוח יותר? כמה פעמים חשבת על צוואר שיהיה ארוך ואלגנטי? כמה פעמים נואשת מהמחשבות האלו והרגשת שהחלומות הללו מחוץ להישג ידך? אנחנו פה כדי להגיד שהחולמים מגשימים! במרפאה של ד"ר יאיר גילוני ניתן למצוא פתרון לבעיות הנזכרו מעלה, דרך טיפול בעזרת גלי רדיו (RF). 

כיצד פועל טיפול באמצעות גלי רדיו?

במרפאה נמצא מכשיר מיוחד וחדשני, הנקרא ENDIMED, המחדיר את גלי הרדיו לעור באמצעות 16 מחטים קטנות. ההחדרה של המחטים לעור משחררת את גלי הרדיו, וגורמת לאפקט חימום, שבתורו גורם לשגשוג קולגן ותאים פיברובלסטים, המשנים את טקסטורת העור ומעניקים לו ברק מרענן, ומתיחה קלה.

מהם תאים פיברולסטים ומהו קולגן?

תאים פיברולסטים הם התאים שיוצרים את המראה החיצוני של הרקמות. למעשה, כאשר אנו נפצעים, אלו הם התאים האחראים על ריפוי הפצע. בתוך התאים הפיברולסטים ניתן למצוא גם את הקולגן.

הקולגן הוא חלבון גמיש בגוף האדם, ולכן בעל חשיבות רבה. עם השנים, מצטמצמת רמת הקולגן בגוף ואז נוצרים קמטים ויורד נפח העור. 

מהו מהלך הטיפול?

זמן קצר לפני תחילת הטיפול, נמרחת משחה מאלחשת על האזור המטופל. אף על פי כן, הטיפול עצמו אינו כואב במידה רבה, והמשחה נועדה בעיקר להקל על תחושת החום המתעוררת עם הטיפול במכשיר. העור עשוי להיות מעט אדום לאחר הטיפול, אך אדמומיות זו עוברת לרוב לאחר 24 שעות. 

הטיפול יעיל מאוד למי שרוצה למצק את הפנים, או את הצוואר, וביכולתו גם לשפר את מראה הפנים לאחר צלקות שנותרו מאקנה. התהליך בדרך כלל לוקח בין טיפול אחד לארבעה עד להגעה לתוצאות המקסימליות, כאשר בין טיפול לטיפול ישנה הפסקה בת כחודש.

למה להתחיל עכשיו?

היתרון העיקרי של תחילת טיפול עוד השבוע היא כמובן העובדה שבחורף אנו יוצאים פחות ונחשפים פחות למקורות שעלולים לפגוע בעור ובטיפול, כמו שמש ישירה וחזקה. בנוסף, מכיוון שהטיפול יכול לקחת מספר חודשים, מוטב בהחלט להתחיל מוקדם מאשר מאוחר. 

דילוג לתוכן