יאיר גילוני
יאיר גילוני

טיפול בחוטי אפטוס למתיחת הלסת התחתונה – התוצאות ישאירו אתכן פעורות פה

בשלבים מתקדמים יותר של החיים, העור מתחיל להיות נפול ומבוגר, ולא מעט נשים מחפשות את הדרך להשיב לעצמן את המראה הצעיר והמתוח. מגוון הטיפולים רחב מאוד, אך טיפול למתיחת הצוואר והלסת התחתונה בעזרת חוטי אפטוס מתעלה על רבים מהם, בעיקר בגלל העובדה שהטיפול לא כולל ניתוח. 

תכשירים שונים שמבטיחים מיצוק של עור הפנים ומראה מתוח וצעיר מתבררים כמאכזבים בסופו של יום. במרכז לבריאות העור של ד"ר יאיר גילוני מציעים פתרון חלופי, עם תוצאות מוכחות, כפי שניתן לראות בתמונות, לבעיה שנשים רבות סובלות ממנה – התבגרות עור הפנים ונפילתו.

חוטים הנספגים העור

המטופלת שבתמונה הגיעה אל המרפאה של ד"ר גילוני, ולאחר טיפול בעזרת חוטי Aptos excellent visage, יצאה כאישה חדשה. "התוצאות הללו הושגו ללא ניתוח, בעזרת חוטי ה-Aptos, הנספגים בעור. ביצענו מתיחה קלה לעור, וכעת כל אזור הלסת התחתונה נראה שוב צעיר ורענן", הסביר ד"ר גילוני.

יתרונות הטיפול

רבים היתרונות של טיפול בעזרת חוטים, ואחדים מהם הם מיידיות התוצאות הניכרות לעין, שמירה על התוצאות לאורך זמן בהשוואה להזרקת חומצה, העובדה שאין צורך בהרדמה היות שלא מדובר בניתוח, והחזרה המהירה לשגרה מיד עם תום הטיפול. 

את הטיפול בעזרת החוטים הנספגים של אפטוס ניתן לעשות במספר אזורים בגוף, אך האזורים הפופולריים ביותר הם הפנים והצוואר. השימוש בחוטים יוצר משיכה של האזור בו מבוצעת המתיחה והרמה שלו, ועל כן הוא מומלץ לשימוש באזורים עדינים.

למי מתאים הטיפול?

אף על פי שבמחשבה ראשונה אנו עשויים להאמין שקהל היעד של הטיפול יהיה נשים בשנות החמישים ומעלה, בפועל ד"ר גילוני מספר כי גם נשים צעירות יותר מגיעות למרפאה לעבור טיפול זה. נשים בעלות קמטים בצוואר שאינן מבוגרות למדי מגיעות לבצע את ההליך, ופעמים רבות גם אנשים שסבלו משיתוק עצב בפנים מגיעים על מנת להשיב את הסימטריה לפנים שנפגעו. 

דילוג לתוכן