יאיר גילוני
יאיר גילוני

טיפול בקלואידים על ידי מכשיר ה-Plexr

נשים וגברים עלולים לסבול מבעיה אסתטית הנקראת 'קלואידים'. משמעות המילה קלואיד היא צלקת בעלת גוון ורוד מבריק שמופיעה בדרך כלל באזור שעבר ניתוח או פציעה. הצלקת הזו, מטבע הדברים, משפיעה על המראה האסתטי במקום שבו היא מופיעה. במקרים מסוימים נעשה הקלואיד גדול ועבה ונותר על העור, על אף סגירת הפצע.

הגוף שלנו מייצר קולגן – חומר שבין היתר מרפא פצעים, אך מייצר רקמה ורודה או אדמדמה-כהה בעלת קצוות רגישים שאינם סדירים. הסיבה להופעת הקלואידים לא ידועה לגמרי, אך ייתכן שמדובר בתורשה. ניתן להיתקל בקלואידים באזורים כמו סנטר, אוזניים, חזה וכתפיים, בהם הם נוטים להתפתח ולגדול – דבר הפוגם באסתטיות ומצריך טיפול.

כדי לטפל בקלואידים אפשרי לבצע שני סוגי טיפולים. במקרה שלפנינו, בחור צעיר שהגיע למרפאת ד"ר יאיר גילוני עם מספר קלואידים על החזה. הטיפול שנבחר הוא טיפול באמצעות ידית ה-Plexr – מכשיר ייחודי הנמצא במרפאתו של ד"ר גילוני, המאפשר טיפול במספר סוגי בעיות – בין היתר טיפולים המחליפים הזרקות מילוי קמטים וטיפולי הרמת עפעפיים ללא ניתוח.

קלואידים בחזה - לפני הטיפול
קלואידים בחזה – לפני הטיפול

ה-Plexr פועל באנרגיית פלזמה ומאדה את העור. בשני טיפולים בהפרש של כחודש ביניהם, בוצע אידוי של העור באזור הקלואידים, והתוצאה בהחלט ניכרת לעין, כפי שניתן לראות בתמונה שלפניכם: הקלואידים נעלמו לגמרי ומראה העור טבעי לחלוטין.

אפשרות אחרת לבצע את הטיפול היא באמצעות חומר הנקרא 'קנלוג'. זהו סוג של קורטיזון בעל ייחודיות – הוא ממיס את הצלקת ומצמק אותה. בדרך זו ניתן להתמודד גם כן עם הקלואידים. אפשרות נפוצה אחרת שאיננו ממליצים עליה היא טיפול באמצעות חתך – אך במקרה כזה הצלקת עלולה לגדול ואף להכפיל את עצמה.

קלואידים בחזה - אחרי הטיפול
קלואידים בחזה – אחרי הטיפול

אם גם אתם סובלים מקלואידים באזורים שונים בגוף, אתם מוזמנים לפגישת ייעוץ במרפאת ד"ר יאיר גילוני – חייגו 03-5223092/8.

דילוג לתוכן