יאיר גילוני
יאיר גילוני

טיפול PRP לאחר השתלת שיער טבעית בטכנולוגיית FUE

 

PRP - טיפול בהתקרחות
PRP – טיפול בהתקרחות

כמעט לכל אחד מאיתנו יש חבר, מכר או בן משפחה, שעברו השתלת שיער בטורקיה או חשבו לבצע השתלת שיער שכזו. הדבר נובע בעיקר בשל המוניטין שצברו הטורקים בתחום זה לאורך השנים, העובדה שמדובר במדינה קרובה יחסית והרצון של גברים ונשים רבים להמשיך וליהנות משיער מלא, במקום לסבול מראש מקריח ודליל.

גברים ונשים רבים עוברים בטורקיה השתלת שיער טבעית בטכנולוגיית Follicular Unit Extraction – או בקיצור FUE. מדובר בשיטה שפותחה ושוכללה בשנים האחרונות – ועיקרה הוא לקיחת זקיקי שיער מחלקו האחורי של הראש והשתלה שלהם בקדמת הראש, או באזורים שבהם יש צורך בשיער.

לחלק ניכר מהמטופלים העוברים השתלת שיער בטורקיה, מוצע לעבור טיפולי PRP בטורקיה, במהלך החודשיים שלאחר ההשתלה. טיפול זה אותו בדרך כלל עוברים פעמיים לאחר השתלה, נועד לחזק עוד יותר את ההשפעות שלה. הטיפול, המבוצע על ידי לקיחת פלזמה עשירה בטסיות מהמטופלים עצמם והזרקתה אל הקרקפת, נחשב ליעיל במיוחד, מעודד צמחיה של שיער מחדש ומוביל לעצירה של נשירת השיער.

לטיפול PRP שני תפקידים עיקריים:

  • חיזוק הזקיקים שהושתלו למניעת נשירתם.
  • עידוד צמיחת שיער טבעית, ללא קשר להשתלה.

למה לעבור את הטיפול בטורקיה אם אפשר כאן בארץ?

טיפול זה, ברוב המקרים, מוצע בטורקיה לכל אלו שעברו השתלת שיער, אך ניתן לעבור אותו בקלות ובמהירות גם כאן בישראל – במרכז הרפואי לבריאות העור בהנהלת ד"ר יאיר גילוני. למעשה, אין שום סיבה לעבור את הטיפול בחו"ל. היתרונות המרכזיים של טיפול PRP בארץ:

  1. הטיפולים ניתנים רק לאחר כחודש מההשתלה ובהפרש של חודש ביניהם – ולכן אין צורך לנסוע שוב לטורקיה פעמיים.
  2. אין צורך להפסיד ימי עבודה – בטורקיה, גם אם משתדלים לבצע את הטיפול הכי מהר, הדבר לוקח יומיים. במרכז הרפואי לבריאות העור הטיפול אורך כשעה בלבד ולאחריה ניתן לחזור לשגרה.
  3. עלויות זולות בהרבה – נסיעה לחו"ל עולה לא מעט כסף (מלון, טיסה), ואילו כאן העלות היא על הטיפול עצמו בלבד, בלי הוצאות נלוות.

 

דילוג לתוכן