יאיר גילוני
יאיר גילוני

יאיר גילוני בראיון וידאו: איך להיפטר מהבטן ע"י המסת שומן בקור?

עד לא מזמן הרפואה האסתטית הייתה מטפלת בשומן גוף על ידי טיפולים מבוססי טכניקות שאיבות שומן על חום, כמו: לייזר, גלי רדיו או אולטרסאונד. בשנים האחרונות, נוספה טכניקה נוספת וחדישה, שיובאה לישראל ומוצעת במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, המאפשרת טיפול בשומן, דווקא על ידי קור ובלי ניתוח פולשני. צפו בראיון של ד"ר גילוני ל"על הדרך" בו הוא מספר על השיטה המהפכנית.

"מדובר בטכניקת טיפול שהומצאה על ידי שני רופאים בארצות הברית שראו ששומן מתמוסס בקור במינוס 10 מעלות, בניגוד לכל הטכניקות המבוססות חום שהיו קיימות עד כה", הסביר גילוני. "כאשר מקררים שומן בטמפרטורה של מינוס 10 מעלות, השומן עובר תהליך של מוות (אפופטוזיס). תאי השומן מתפרקים, מתמוססים ומופרשים החוצה מהגוף בפרק זמן של חודשיים – שלושה".

ד"ר יאיר גילוני מספר כי הוא מיישם את שיטת הקריוליפוליזיס (הרס תאי שומן בקור) ע"י מכשיר מיוחד, שעובד על פי אותו עיקרון של  אותם רופאים מארה"ב.

"הידית של המכשיר הטיפולי שואבת את השומן מהאזור ומורידה את הטמפרטורה של השומן למינוס 10 מעלות למשך שעה", מסביר גילוני, "מה שגורם לממברנה, שעוטפת את תאי השומן להתפרק. יש לציין כי ידיות המכשיר מותאמות לאזור שבו רוצים לטפל".

המכשור המתקדם להמסת שומן, שנמצא במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, הוא מכשיר ה-Zeltiq, שנבדק ואושר ע"י ה-FDA, לאחר שנמצא כי  אין לו תופעות  לוואי כמו כוויות קור, וכן כי רמת השומנים בדם והאנזימים בכבד אינם מושפעים מהטיפול.

 

דילוג לתוכן