הזרקת חומצה היאלורונית במחיר נגיש
יאיר גילוני
יאיר גילוני

יוקר המחיה בישראל מחייב להוריד מחירים גם ברפואה האסתטית

בשבועות האחרונים אנחנו עדין לעליית מחירים בישראל כמעט בכל תחום. אנו במרכז הרפואי לבריאות העור החלטנו להרים את הכפפה ודווקא להנגיש את הטיפול הנפוץ ביותר – הזרקת חומצה היאלורונית – הורדנו את המחירים מבלי לוותר על איכות הטיפול, מתוך הבנה שמדובר בטיפול אסתטי בסיסי כיום.

הטיפולים בתחום הרפואה האסתטית משתנים ללא היכר – הטכנולוגיות ממשיכות להתפתח, טיפולים חדשים מוצעים על ידי רופאים בתחום, וכיום ניתן להיראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמנו, באמצעות טיפולים אסתטיים שאמורים להיות נגישים לכל אחת ואחד. כמובן, שכל רופא המכבד את עצמו ואת מקצועיותו, יחזיק בקליניקה שלו מכשירים איכותיים ובטיחותיים. ערך הבטיחות והאיכות מתורגם, בחלק מהמקרים, למחירי טיפולים גבוהים יותר.

טיפול אחד בתחום הרפואה האסתטית, נותר פרוץ למדי בשנים האחרונות – הזרקות מילוי חומצה היאלורונית. את החומצה ההיאלורונית אנחנו מכירים כחומר מילוי מצוין ואמין לצורך עיצוב הפנים, עיבוי שפתיים וטיפולים אחרים. אם לפני כעשור, הזרקת חומצה היאלורונית לא הייתה מוכרת לנשים ולגברים רבים, היום היא הפכה לטיפול נפוץ במיוחד – וגם המחירים החלו לרדת בהדרגה, אבל לא אצל כל העוסקים בתחום. וכך למשל, ניתן למצוא טיפולי הזרקה יקרים מאוד למזרק אחד, לצד טיפולים זולים יחסית. בכל מקרה, גם כיום, בתחילת 2022, הזרקת חומצה היאלורונית היא טיפול שאינו נגיש מבחינה כלכלית לחלק מהאוכלוסייה.

הרמנו את הכפפה והורדנו מחירים על הזרקות

בתקופה האחרונה אנחנו קוראים ושומעים המון על יוקר המחיה בישראל. בין אם מדובר בפסטה בסופרמרקט, ובין אם מדובר במחירי הארנונה או הדלק שמסתכמים באלפי שקלים בשנה לכל משפחה. גם אנו במרכז הרפואי לבריאות העור, ערים למצב ומבינים כי הזרקות מילוי לפנים הפכו ל'מוצר צריכה' מסוים, אפילו בסיסי עבור חלק מהאוכלוסייה. מדובר בטיפול הנחשב למוביל בעולם וגם בישראל בתחום הרפואה האסתטית.

הניסיון רב השנים של ד"ר יאיר גילוני, מנהל המרכז הרפואי לבריאות העור, מלמד שאם אנחנו נראים טוב, אנחנו מרגישים טוב. אנו חיים בעידן שבו המראה החיצוני חשוב ומשפיע רבות על הביטחון העצמי, ואם ניתן להצעיר את המראה שלנו במספר הזרקות, הטיפול חייב להיות נגיש לכמה שיותר נשים וגברים.

לכן, אנו במרכז הרפואי לבריאות העור החלטנו להרים את הכפפה. הורדנו את מחיר הזרקת חומצה היאלורונית באופן דרמטי בתחילת שנת 2022: מזרק ראשון ב-1000 ש"ח ומזרק שני והלאה ב-900 ש"ח בלבד! הורדת המחיר נעשתה מתוך תפישה כי הזרקת חומצה היאלורונית צריכה להיות נגישה, ומתוך הבנה כי ברוב הטיפולים, לא משתמשים במזרק אחד בלבד. כמו כן, מדובר בטיפול שיש לעבור אחת לתקופה (לרוב אחת לשנה) ולא מדובר בהוצאה חד פעמית. 

לא מתפשרים על הסטנדרטים שלנו

חשוב לציין – על אף הורדת המחיר לטיפול זה, אנו לא מתפשרים על איכות החומר וכמובן על המקצועיות הנדרשת. ההזרקה מבוצעת על ידי ד"ר יאיר גילוני, העוסק בתחום מעל 30 שנה – כך שהמטופלות והמטופלים נמצאים בידיים הטובות ביותר.

דילוג לתוכן