יאיר גילוני
יאיר גילוני

יתרונות השימוש במכשיר המוביל coolsculpting להמסת שומן בקור

 

מה כדאי לדעת על הטיפול המוביל להמסת שומן בקור?

המכשיר המוביל להמסת שומן בקור הנקרא Coolsculpting מאפשר המסת מצבורי שומן אשר בדרך כלל מסרבים להיעלם בעצמם. מדובר בשיטה לא פולשנית וזאת בניגוד לשיטות אחרות כגון לייזר וגלי רדיו. טיפולי המסת שומן בקור נחשבים לדרך חדשנית ואפקטיבית להצרת היקפים, וכך זה עובד:

יתרונות מכשיר להמסת שומן בקור
יתרונות מכשיר להמסת שומן בקור

הטיפול החדשני להצרת היקפים החל לצבור תאוצה לאחרונה, וזאת מאחר שבמכשיר המוביל להמסת השומן הרכיבו ידיות חדשות במכשיר המסת השומן והטמפרטורה היא ללא ספק הקרה ביותר מבין כל המכשירים הקיימים ומגיעה לטמפרטורה של עד מינוס 13 מעלות במקומות מסוימים.

הטיפול אינו משפיע על תאים או רקמות אחרות בגוף מלבד התאים השומניים בגוף.

מה כל כך מיוחד בשיטה זו ולמה כדאי להשתמש בה?

  • תקן בטיחות FDA – המכשיר החדש Coolsculpting להמסת שומן בקור הוא היחיד בעל אישור ב-FDA האמריקאי, ולו אחוזי הצלחה גבוהים יותר ביחס למכשירים אחרים להמסת שומן בקור בטכנולוגיות ישנות יותר.
  • ידיות מקצרות טיפול – ידיות חדשות המקצרות את הטיפול ל-35 דקות בלבד לעומת שעה אחת. הסיבה לטיפול המהיר יותר נובעת מכך כי שטח המגע של הידית עם העור גדול יותר ולכן המכשיר ממיס שטח גדול יותר של שומנים בגוף.
  • ללא כוויות עור ושינוי צבע עור – השימוש במכשיר אינו גורם לכוויות עור ושינויים בצבע העור במסגרת הטיפול הבודד / שני הטיפולים הדרושים.

 

דילוג לתוכן