יאיר גילוני
יאיר גילוני

בניגוד למתחרים: CoolSculpting מקרר באמת את אזור הטיפול

עד לפני כמה שנים, תחום הצרת ההיקפים באמצעות המסת שומן בקור לא היה מוכר וידוע לציבור הרחב. רק מעטים נחשפו אליו, לאחר שד"ר יאיר גילוני, המנהל את המרכז הרפואי לבריאות העור, הביא את הטכנולוגיה לישראל. עם הזמן, ובשל הצלחתה של הטכנולוגיה להביא תוצאות אמיתיות לעומת טכנולוגיות אחרות, הלכה וגברה הפופולריות של טיפולים אלו.
עם זאת, בבואנו לבחון טיפול המסת שומן בקור, עלינו להבין שלא כל המכשירים מספקים את אותה רמת טיפול, הן מבחינת חוויית הטיפול, התוצאות המושגות והבטיחות למטופלים. המכשיר המוביל בעולם כיום, ללא ספק, הוא CoolSculpting, הנמצא במרכז הרפואי לבריאות העור מזה מספר שנים. אם התעניינתם לאחרונה בטיפול זה, דעו כי מדובר במכשור המתקדם ביותר והבטוח ביותר לעבודה.

יתרון מרכזי – אפקטיביות הקירור

מכשיר ה-CoolSculpting הוא היחיד בעולם המאושר על ידי ה-FDA. יש לכך חשיבות עליונה, שכן לא רק שהמכשיר אינו גורם לנזקים, אלא שהטמפרטורה המוצגת בו (מינוס 11) היא הטמפרטורה האמיתית של רקמת השומן מתחת לעור. את ידיות המכשיר מניחים על העור למשך זמן מסוים, תלוי באזור הטיפול, ואלה מקררות את תאי השומן לטמפרטורות נמוכות במיוחד.

במכשירים האירופיים, לשם השוואה הרופא מקליד למכשיר את הטמפרטורה שאליה הוא אמור להגיע. במכשירים אלו, אין הגעה לטמפרטורה של מינוס 11 מעלות. גם אם מגיעים לטמפרטורה כזו, עלולה להיגרם כוויית קור. המכשיר האמריקאי שבמרכז הרפואי לבריאות העור, מציג את הטמפרטורה בתא השומני עצמו, והוא מגיע עד למינוס 11 מעלות, טמפרטורה שמאפשרת להגיע לתוצאות טובות בהרבה, שכן בה התא השומני מתמוסס ונעלם. כשמקררים את העור לרמה של מינוס 5 מעלות למשל, לא ניתן להגיע לרמת טיפול שכזו.

ועוד על היתרונות לעומת מכשירים אחרים

בשוק קיימים לא מעט מכשירים קוריאניים וסיניים. מדובר בחיקויים שונים למכשיר המקור, כמובן ללא אישורי FDA מחמירים. התוצאה בהם במקרים רבים אינה אפקטיבית, ולכן, המטפלים בהם מגדירים מראש שני טיפולים לפחות. בפועל, אם מבצעים טיפול אחד וכלום לא קורה, גם טיפול נוסף לא יעזור. במכשיר ה-CoolSculpting ישנו טיפול אחד וטיפול נוסף במידת הצורך. נקודה נוספת שעלינו לדעת היא שלא כל טיפול המסת שומן בקור מסתיים עם תוצאות. רמת הכישלון במכשיר ה-CoolSculpting עומדת על כ-15%, לעומת מכשירים אחרים, בהם רמה זו עשויה להגיע לכ-40% כישלון.

צפו בהסבר על הטיפול:

דילוג לתוכן