הרמת לחיים באמצעות חוטים
יאיר גילוני
יאיר גילוני

לא רק הזרקות מילוי בלחיים: הכירו את החוטים החדישים של APTOS

הזרקות למילוי חומצה היאלורונית מוכרות לכל מי שהתעניין בטיפולים לאסתטיקה רפואית. מדובר בטיפול נפוץ במיוחד שבאמצעותו ניתן להוסיף נפחים ולקבל מראה צעיר ורענן יותר, באזורים שונים בגוף, הנפוץ שבהם הוא כמובן אזור הפנים. נעסוק כאן בהזרקות בלחיים: למעשה, כאשר מבוצעת הזרקת חומצה היאלורונית, אנו מוסיפים לגוף חומר נוסף שמוביל לשינוי במראה.

אלא שהמראה שמתקבל, במקרים מסוימים, עלול להיות מעט מוגזם מדי. זו דילמה די מוכרת בקרב הרופאים המטפלים ובקרב מטופלות ומטופלים: האם להזריק כמות קטנה של חומר, או כמות משמעותית? אם יוזרק מעט חומר, ייתכן כי לא יבחינו בהבדל. אם יוזרק הרבה חומר, עלולה להתקבל תוצאה שאינה נראית טבעית.

הנטייה לבצע הזרקות מילוי בפנים, בסך הכל די מובנת. בסך הכל מדובר ברקמה שצונחת עם השנים וישנו רצון למלא אותה כדי להחזיר לפנים את הנפח שאבד. עם זאת, בהנחה שלא מעוניינים בהזרקת חומצה היאלורונית ומעוניינים במראה טבעי יותר, ניתן לבצע טיפול להרמת הרקמות בלחיים באמצעות חוטים איכותיים מבית APTOS.

מדובר בחוטים שנקראים APTOS Excellence Visage, המצופים בחומצה היאלורונית. אל כל צד בפנים יוכנסו חמישה חוטים. החוטים מרימים את הרקמה שצנחה מטה, ומובילים אותה למקום שבו הייתה בעבר. העובדה שמדובר גם במתיחה וגם באפקט מילוי קל, מובילה להרמה של הרקמה ולעליית הנפח באזור הלחיים, מה גם שמרקם העור צפוי להיות חלק ונעים יותר.

כדי לעבור את הטיפול משתמשים בקנולה (מחט ללא חוד). זו מחט שמאפשרת נקודת גישה אחת בכל צד, שממנה בלבד ייעשה הטיפול. הקנולה מאפשרת לעבור את הטיפול ללא חשש משטפי דם. בכל מקרה, לפני ביצוע הטיפול, תבוצע הרדמה מקומית כדי שהמטופלות והמטופלים לא ירגישו כל כאב.

התוצאה שצפויה להתקבל, תישמר בדרך כלל עד שנה וחצי לאחר הטיפול. במקרים מסוימים, המתיחה באמצעות חמשת החוטים בכל צד, צפויה להספיק כדי לקבל את האפקט הרצוי. עם זאת, מטופלות ומטופלים מעוניינים לעתים לקבל גם אפקט מילוי, ולכן ניתן להזריק עוד מזרק אחד (אין צורך ביותר מכך) לקבלת מעט נפח נוסף.

דילוג לתוכן