יאיר גילוני
יאיר גילוני

להגיע בלי – לצאת עם | השתלת שיער סינטטי – הדרך המהירה לשיפור מראה השיער

מקריחים? מאבדות שיער טבעי הזמן? מנסים להעביר שיער ממקום למקום בעזרת תסרוקות מוזרות? בעבר תופעת איבוד השיער וההתקרחות הופיעה בעיקר אצל אנשים מבוגרים, אך בעשורים האחרונים ניתן לראות אנשים צעירים – גברים ונשים, הסובלים משיער דליל או מהתקרחות. 

ישנן כמה דרכים לטפל בתופעת ההתקרחות ונשירת השיער, כאשר רוב הטיפולים מוצעים במרכז הרפואי לבריאות העור. טיפולים כגון שיקום ורענון השיער בשיטות PRF ו-PRP וריגנרה, אך ישנן עוד שיטות לטפל בנושא ההתקרחות בראש. השיטה הותיקה והידועה לטיפול בנשירת השיער היא השתלת שיער סינטטי, טיפול שמבצע ד"ר גילוני מזה שנים רבות, ולו מאות רבות של לקוחות מרוצים – הן גברים, והן נשים!

איכויות שונות של שיער סינטטי 

בשוק קיימים מכונים רבים המציעים השתלות שיער סינטטי בשלל מחירים, וכתוצאה מכך גם איכות השיער משתנה. במרכז הרפואי לבריאות העור, השיערות המושתלות בראשו של המטופל עברו אישור אירופאי והן מיוצרות באיטליה. זאת בשונה משיער סינטטי שמיובא ממדינות המזרח (בעיקר מסין) והוא אינו בעל אישורים נדרשים.

מה עושים במהלך השתלת שיער סינטטי?

היתרון המובהק של השתלת שיער סינטטי הוא המידיות שבה התוצאה נראית לעין. לא צריך לחכות ימים או חודשים עד לצמיחת השיער, אלא בגמר הטיפול, הראש מלא בשיער, כמו בגיל ההתבגרות.

בפגישת הייעוץ המקדימה, המטופל מחליט ביחד עם ד"ר גילוני על כמות השיער שיושתל, כאשר ניתן להשתיל עד 1000 שיערות בכל טיפול. ישנם גוונים רבים לשיערות המושתלות, ולאחר בחירת הצבע, מתאימים מועד לטיפול.

בתחילת הטיפול, ד"ר גילוני מרדים מקומית את האזור שיעבור השתלה, ומתחיל להשתיל את כמות השיערות שנקבעה. השיערות עשויות מפולימרים היפואלרגניים, כלומר האפשרות שהמטופל יהיה רגיש לחומר זה עומדת על פחות מ-1%. לאחר הטיפול הראשון, ד"ר גילוני מעביר הסברים מדויקים כיצד יש לנהוג עם השיער החדש, וכיצד יש לטפל ולשמור עליו.

אפשר להיכנס לים עם שיער סינטטי? 

ד"ר גילוני מציין כי "אפשר להיכנס לים או למים מלוחים עם השיער הסינטטי שאנחנו משתילים כאן במרפאה. ישנם סוגים אחרים של שיער סינטטי שמקורם אינו ידוע והם עלולים להינזק כתוצאה ממי המלח. עם זאת, גם את השיער שהושתל כאן יש לשטוף אחרי הרחצה בים, במים מתוקים, כמו ששוטפים שעונים או משקפיים במים מתוקים".

האם הטיפול מתאים גם לנשים צעירות ומבוגרות שסובלות משיער דליל?

"בהחלט כן. השתלת שיער סינטטי מתאים לגברים ולנשים בכל גיל. בין אם יש פחד וחרדה מדם, ובין אם מדובר בתהליך חידוש ושיקום השיער שלא הצליח – טיפול השתלת שיער סינטטי הוא הטיפול היעיל והמהיר ביותר כאשר רוצים למלא את הראש בשיער שנראה טוב וטבעי", מציין ד"ר יאיר גילוני.

דילוג לתוכן