יאיר גילוני
יאיר גילוני

לכל קמט יש פתרון! מילוי קמטים וטיפול באמצעות Plexr

המבטים במראה מסקרנים לא מעט נשים, בעיקר כשמדובר במראה הפנים. בגיל צעיר העור חלק והדאגות הן בדרך כלל במראה הגוף, אך עם הגיל מתחילים להיראות גם קמטים באזורים מסוימים בפנים, אזורים חסרי נפח וכדומה. את הגיל אמנם אנחנו לא יכולים לעצור, אבל לעכב את סימני הגיל ולטשטש אותם, דווקא אפשר, במגוון אמצעים.

שלושה עוגנים למתיחת צד אחד בפנים (מתוך דף הפייסבוק של silhuette soft)
שלושה עוגנים למתיחת צד אחד בפנים (מתוך דף הפייסבוק של silhuette soft)

להלן מספר שיטות שמאפשרות להתמודד עם קמטים וסימני גיל בחלקים שונים של הפנים. ישנם מקרים שבהם ניתן להתמודד עם בעיה מסוימת בטיפולים שונים, אך כמובן בכל מקרה יינתן ייעוץ מקדים על ידי ד"ר גילוני, כדי לתת לכן את הפתרון המושלם המותאם לכן.

  • עפעפיים – השינויים בעפעפיים העליונים לאורך השנים עלולים ליצור מראה עייף יותר, אי נוחות וכמובן דימוי עצמי נמוך. עם זאת, אין צורך בניתוח עפעפיים כדי להתמודד עם הבעיה. מכשיר ה-Plexr המצוי בלעדית במרפאתו של ד"ר גילוני מאפשר טיפול במגוון בעיות עור, אחת מהן היא הרמת עפעפיים ללא ניתוח. בסדרה בת 2-3 טיפולים אחת לחודש, ניתן יהיה להגיע לתוצאות שברוב המקרים מחליפות את הצורך בניתוח. החזרה לשגרה בתום הטיפול – מיידית.
  • זוויות העיניים – הטיפול הקלאסי המתאים לאזור זה הוא מילוי קמטים באמצעות חומרי מילוי דוגמת חומצה היאלורונית. במקרה זה, על הרופא המטפל לבחור היטב את החומר ואת הריכוז המתאים שלו, שישמש אותו בצורה הטובה ביותר למילוי הקמטים באזור.
  • לחיים – גם כאן מבוצע מילוי נפחים בשיטה דומה לזו של מילוי קמטים, באמצעות חומרי המילוי הקונבנציונליים. באזור זה, עם הגיל, משתנה כמות השומן התת-עורי בפנים, ולכן חלבונים כמו קולגן המקנים לעור מראה מתוח, יורדים בכמותם. אובדן הרקמות מביא למראה רפוי ושקוע באזור הלחיים, מראה שבו ניתן לטפל.
  • מעל הפה (קמטי עישון) – קמטים אלו מאפיינים במיוחד נשים, בשל מבנה שונה של שריר השפה. נשים מעשנות מאופיינות במיוחד בקמטים אלו, שמובילים לחוסר נוחות ולהפרעה בפעולות היומיום השונות, דוגמת מריחת אודם. מילוי קמטים אינו משפיע כראוי על קמטים אלו. לכן, מכשיר ה-Plexr מספק פתרון – בסדרה קצרה בת 2-3 טיפולים יפעל המכשיר על שני ה'רכסים' שתוחמים את הקמט, יאדה את העור ויקצר אותו.
  • מעל לכל – ניתן לבצע מתיחת פנים בחוטים כטיפול בפני עצמו או כהשלמה לטיפולים אחרים, באזורים רבים בפנים: קווי המתאר, הלסת התחתונה, אזור הלחיים, זוויות העיניים והצוואר. לפרטים, ניתן לפנות אלינו ונשמח לסייע.

צפו בד"ר גילוני מסביר על מילוי קמטים:

דילוג לתוכן