יאיר גילוני
יאיר גילוני

למה השתלת שיער סינטטי עדיפה על פני השתלת שיער טבעי

כאשר מדובר על דרכי התמודדות עם התקרחות, אנשים שונים מתמודדים עם התופעה בדרכים שונות. יש מי שמקבל את המצב כמו שהוא, לאחר שעבר תקופת הסתגלות ויש מי שמנסה להעלים את הקרחת באמצעות טריקים שונים, כמו: חבישת כובע, תספורות שמתאימות למצבים של התקרחות. במקביל, יש גם מי שמוכן לנסות כל תרופה או תכשיר המוצע בשוק, למרות שלא מעט משתמשים העידו שהתוצאות המתקבלות לא תאמו את הציפיות.

bio-fיחד עם זאת, בתחום השתלות השיער חלו בשנים האחרונות התפתחויות רבות, ולא רק בתחום השתלות השיער הטבעי. למעשה, אנשים רבים בוחרים לפנות למרכזים רפואיים בארץ ובחו"ל, שמציעים טיפול מהיר של השתלת שיער סינטטי. כלומר, השתלת שיער שאינו טבעי.

 חסרונות השתלת שיער טבעי

  • זקיקי שיער בכמות נמוכה – במקרים כאלה שיטת ההשתלה הטבעית אינה יעילה, שכן לא ניתן להפיק כמות מספקת של זקיקי שיער, שמיועדים להישתל על גבי האזורים הקרחים בראש.
  • זקיקי שיער באיכות ירודה – השתלת זיקים באיכות נמוכה עלולה להביא לתוצאות מאכזבות, ולכן איכות זקיק השערה חשוב לא פחות מכמות הזקיקים שניתן להפיק.
  • תוצאות לזמן בלתי ידוע – אין אפשרות לדעת למשך כמה זמן הטיפול יהיה יעיל. ישנם מצבים שבו השתלים אומנם נראים תקינים, אך לאחר כמה שנים ניתן לחוות שוב מצב של נשירה.

יתרונות השתלת שיער סינטטי

להשתלת שיער סינטטי יש כמה יתרונות חשובים שכדאי לדעת, במידה ואתם שוקלים טיפול:

  • אין תלות בזקיקי השיער – השתלת שיער סינטטי לא תלויה ביכולת להפיק זקיקי שיער מהראש של התורם. כלומר, שיטה זו מתאימה גם לאנשים שראשם חלק לגמרי וגם לאנשים שזקיקי השיער בראשם הם בעלי איכות ירודה.
  • עמיד בפני השפעות הורמונליות – סיבי השיער הסינטטי יכולים להבטיח תוצאות טובות לאורך זמן. שיער סינטטי לא עומד בפני סיכון של נשירה, שכן לא מדובר בשיער טבעי, ולכן לא מושפע מהשפעות הורמונליות.
  • צבע – שיער סינטטי שומר על צבעו לאורך זמן, בניגוד לשיער טבעי.

הסיבים של השיער הסינטטי נתפסו בעבר ככאלה שיכולים לגרום לזיהומים בראשו של המושתל. בשנים האחרונות הושקעו מאמצים רבים בפיתוח של סיבים חדשים וטובים יותר. בעולם פועלות מרפאות מובילות בתחום המתמחות בטיפולים של השתלת שיער מלאכותית.

צפו בד"ר יאיר גילוני מבצע השתלת שיער סינטטי:

דילוג לתוכן