יאיר גילוני
יאיר גילוני

למה יש לי קמטי עישון ואיך ניתן לטפל בהם?

מי שאוהבת קמטים – שתרים את ידה! כנראה שאף אחת לא תרים את ידה – שכן קמטים הם סממן ויזואלי מובהק לגיל מבוגר ולזקנה, מראה שאנו לא רוצים לקבל על עצמנו. כיום קיימים פתרונות מילוי קמטים מצוינים המעניקים מראה צעיר יותר ולאורך זמן רב יותר (אפילו סביב שנה וחצי), ובאזורים שונים בפנים, כך שבאמצעות הזרקת מילוי לפנים בטיפול קצר אחד, ניתן לראות תוצאות מיידיות ולהמשיך בשגרת היום.

הקמטים יכולים להופיע במגוון אזורים בפנים – בין הגבות, בצידי העיניים וכו', ולעתים קמטים אלו מלווים בחוסר נפח בפנים, באזורים כמו הלחיים. לתופעות אלה ניתן לספק מענה באמצעות מילוי קמטים נקודתי על ידי הזרקת חומרי מילוי מהנפוצים ומהיעילים שבשוק, דוגמת חומצה היאלורונית או רדיאס.

אך מה קורה כשהקמטים מעל השפה?

2605-1אזור בעייתי יחסית שבו עלולים להופיע קמטים הוא האזור שמעל לשפתיים. הקמטים המופיעים שם מכונים 'קמטי עישון', שכן הם מאפיינים במיוחד נשים, ונשים מעשנות. נשים שהקמטים הללו הופיעו אצלן, חשות מטבע הדברים אי נוחות במראה הפנים שלהן והדבר עלול להוות מטרד של ממש בפעולות היומיום, דוגמת מריחת אודם – שכן האודם צובע גם את חריצי הקמטים.

בעשור הרביעי לחיינו, בעיקר אצל נשים בשל מבנה שריר השפה, השפתיים מתחילות לאבד מנפחן והקו המקיף אותן נסדק בהדרגה ומתאפיין בקמטוטים. בתחילה הקמטים נראים רק כשהשפתיים מתכווצות, למשל בנשיקה או בשריקה. לאחר כמה שנים, עלול להתקבל מראה הקמטים אותו תיארנו.

הרפואה האסתטית ניסתה למצוא פתרונות לקמטי העישון לאורך השנים, אך אלו היו חלקיים בלבד ולא מספקים. למשל: פילינג עמוק, או מילוי קמטים באמצעות הזרקת חומרי מילוי כפי שהזכרנו כאן. טיפול בהזרקה יצליח בסוגים שונים של קמטים, אך לא אם מדובר בקמטים מעל השפה. למעשה, עד היום כל מי שהייתה מעוניינת להיפטר מקמטים אלו, כמעט לא מצאה פתרונות.

כיום יש דרך לטפל בבעיה

במרפאת ד"ר יאיר גילוני מבוצעים טיפולים באמצעות מכשיר ה-Plexr הייחודי הנמצא באופן בלעדי במרפאה. באמצעות ידיות שונות של המכשיר ניתן לטפל בבעיות אסתטיות רבות, ובהן הרמת עפעפיים ללא ניתוח. באמצעות המכשיר ניתן לטפל גם בקמטי עישון ולהגיע לתוצאות מעולות, ללא כל פעולה פולשנית. על הטיפול יש לחזור פעמיים או שלוש, אחת לחודש.

הטיפול יפעל על ה'רכסים' התוחמים את הקמט בשני צידיו – על ידי אידוי העור ובכך קיצור שלו. מטיפול לטיפול יהיה ניתן לראות כיצד מצב הקמטים משתפר. לאחר כל טיפול על האישה למרוח מייק אפ ולהשתמש במקדם הגנה. התוצאות נשמרות לאורך זמן (שנים) לעומת מילוי קמטים סטנדרטי. כמו כן, טיפול זה ניתן לבצע על מספר קמטים, ולא רק על קמטי העישון. בנוסף, בטווח הרחוק, מחיר הטיפול ב-Plexr יהיה משתלם יותר מהזרקת מילוי לפנים.

דילוג לתוכן