יאיר גילוני
יאיר גילוני

למה לכם לחכות? השתלת שיער סינטטי – מיידי וכל כך פשוט!

השתלת שיער. התחום התקדם מאוד לאחרונהבוודאי מתישהו שמעתם על ישראלים רבים שטסים לטורקיה או לקפריסין כדי לבצע השתלת שיער, זאת לאור הניסיון והמוניטין הרב שצברו הטורקים בתחום זה. הכל כדי להיראות צעירים יותר ובעלי שיער מלא. אלא שבמקרים רבים כמו בכתבה שפורסמה במאקו לאחרונה, ההשתלות בטורקיה אינן נעשות כלל על ידי רופאים או צוות מיומן, והתוצאה עלולה להיות בעייתית לאורך זמן.

 

אם כך, מדוע להרחיק עד לטורקיה אם קיים פתרון יעיל ונוח לנשירת השיער ולשיער הדליל? במרפאת ד"ר יאיר גילוני מבוצעים טיפולי השתלת שיער סינטטי לגברים ולנשים, כך שלאחר כמה שעות מהכניסה למרפאה, המטופלים והמטופלות נהנים משיער מלא – הכל מבוצע על ידי ד"ר גילוני שעבר השתלמות מיוחדת על ידי חברת BioFibre האיטלקית וצבר ניסיון רב של עשרות השתלות.

המיידיות שבהשתלה

כפי שכתבנו כאן, מדובר בהשתלה שאורכת שעות בודדות ובמידת הצורך נעשות השלמות בטיפול נוסף, ללא צורך לנסוע למדינה אחרת כדי לעבור את הטיפולים. על ידי השתלת שיער בשיטה זו רואים תוצאות מיידיות ללא צורך בהמתנה לצמיחת השיער, עם השיער המתאים לכם, באורך ובכמות הרצויה. בשיטות אחרות, לעומת זאת, יש צרוך בכ-7-8 חודשים כדי לראות את התוצאות. השתלת השיער הסינטטי נעשית ללא בעיות הסתגלות, כאבים וכדומה.

הפשטות

shampooלאחר ההשתלה אתם חוזרים לביתכם עם שיער מלא המתאים לכם. כיצד עליכם לנהוג בשיער החדש שלכם (המורכב משיער רגיל ומשיער סינטטי גם יחד)? האם אפשרי לחפוף אותו כרגיל? הנה כמה נקודות שמסבירות ששיער סינטטי לא משנה באופן מהותי את ההרגלים שלכם בנוגע לשיער:

  • התנהגות עם השיער – השתדלו לנהוג בשיער החדש שלכם בטבעיות ולא באופן אגרסיבי, כדי ליהנות ממנו לאורך זמן ולמקסם את התוצאה.
  • סירוק השיער – מומלץ שלא להשתמש במברשת שיער, אלא במסרק רחב שיניים בסירוק השיער. כאשר אתם משתמשים במסרק, השתדלו לסרק בכיוון השיער המושתל.
  • חפיפת השיער – ניתן לחפוף את השיער בעדינות בתדירות שבה הייתם רגילים, לפני הטיפול.
  • שחייה – אפשרי לשחות בים או בבריכה כרגיל לאחר השתלת השיער, אבל מומלץ לשטוף את השיער במים מתוקים ופושרים לאחר מכן.

דילוג לתוכן