פילינג עמוק - להשפעה משמעותית על עור הפנים
יאיר גילוני
יאיר גילוני

למה עור הפנים אדום אחרי טיפול פילינג עמוק?

בדרך כלל, חודשי החורף והאביב נחשבים לחודשים האידאליים לעבור טיפול פילינג עמוק. זהו אחד הטיפולים המעניינים והיעילים לאזור הפנים, ובאמצעותו ניתן להצעיר את עור הפנים באופן משמעותי. בניגוד לטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית למילוי קמטים, טיפול זה נועד לייצר שינוי משמעותי בפנים ולהצעיר אותו בצורה ניכרת. יש המדברים על הצערה בכ-10 שנים לפחות.

טיפול פילינג עמוק, שעשוי אף לחסוך ניתוח מתיחת פנים, מחזיק מעמד בין 8 ל-10 שנים ונועד לשנות את טקסטורת העור ולהעלים נמשים, כתמי שמש ועוד. הוא אורך כשעה, במהלכה נמרח על הפנים חומר – ולאחר מכן אוגדים את הפנים ונשארים בבית חולים ללילה. למחרת משוחררים המטופלים והמטופלות לבתיהם, למשך כשבוע. 

מה קורה לעור?

העור הישן שהופך למעין גלד, יורד לאחר שבוע ההחלמה – ומתקבל עור חדש ואדמדם. הגוון האדום של העור ייעלם בשבועות שלאחר הטיפול, אבל מטופלים ומטופלות לא מעטים שואלים מדוע העור אדום בשבועות שלאחר ביצוע פילינג עמוק.

התשובה פשוטה – עצם העובדה שהעור אדמדם, הוא ראיה לכך שהטיפול אכן עובד כמו שצריך! נסביר: המטרה העיקרית בטיפול פילינג עמוק היא קבלת עור פנים חדש. המשמעות היא שהעור יהיה עשיר בכלי דם שמסייעים לו להיות חיוני. הגוון האדום של הפנים הוא לא תופעת לוואי, אלא ביטוי של עור חדש – ממש כפי שעורו של התינוק אדמדם בימים הראשונים לחייו.

ייעוץ מקדים - הכתובת לכל שאלה

נשים רבות שיוצרות קשר איתנו במרכז הרפואי לבריאות העור, שואלות שאלות רבות לגבי ההשלכות של טיפול פילינג עמוק. נכון, מדובר בהגבלה מסוימת בת שבוע ימים, אבל לאחר מכן, התוצאה משמעותית כל כך, שהיא מאפילה על אי הנוחות הזו.

את כל התשובות לשאלות לגבי הטיפול ניתן לקבל בייעוץ מקדים במרכז הרפואי לבריאות העור, ללא עלות או התחייבות. במעמד הייעוץ, תינתן גם דעתו של ד"ר גילוני בנוגע לשאלה אם הטיפול מתאים או שאין בו צורך ממשי.

דילוג לתוכן