יאיר גילוני
יאיר גילוני

למי מתאים טיפול פילינג לפנים בטכנולוגיית TCA?

התקופה הזו בשנה, באזור החגים וגם מעט לאחריהם, היא תקופה מצוינת לעבור טיפולי פילינג לפנים בטכנולוגיית TCA, ואף טיפולים נוספים ומשמעותיים יותר, כמו פילינג עמוק. בשורות הבאות נתרכז בפילינג לפנים בטכנולוגיית TCA המיועד גם לנשים וגם לגברים, שבו נעשה שימוש בכימיקלים לחידוש העור.

מריחת שכבה של חומצה טריכלורואצטית על שטח הפנים, שנעשית בטיפול זה, מסירה את השכבה החיצונית של העור ומביאה לשגשוג של תאי עור חדשים החוצה. כך ניתן לטפל באופן יעיל בנזקי שמש, בגוון עור לא אחיד, בבעיות פיגמנטציה וכמובן בקמטים.

האם אני מתאימ/ה לטיפול פילינג לפנים?

אם שאלתם את עצמכם את השאלה הזו, תוכלו להיעזר ברשימה הבאה, שמתארת מצבים שבהם טיפול פילינג יכול לסייע:

לפני ואחרי טיפול פילינג לפנים– עור פנים שמאופיין בקמטים ובנזקי שמש
– קמטים באזור הפה
– קמטים באזור העיניים ועור רפוי באזור העפעפיים התחתונים
– קמטים עדינים בעפעפיים העליונים
– כתמים בגוון חום על העור וכתמים נוספים על העור
– גידולי עור שאינם סרטניים על הפנים
– צלקות שהצטברו על העור עם השנים

פילינג לפנים בשיטה זו (המכונה גם "פילינג בינוני") יעילה בטיפול בקמטים, בכתמים שונים על העור ובצלקות אקנה וצלקות אחרות. מומלץ לבצע את הטיפול על כל אזור הפנים ולא באזורים ספציפיים, על מנת לקבל מראה אחיד ואסתטי.

מה ההבדל בין פילינג בינוני לפילינג עמוק?

ייתכן שכבר שמעתם על טיפול פילינג עמוק ועל יתרונותיו הרבים, ותהיתם מה ההבדל בינו לבין פילינג לפנים בשיטת TCA. הפילינג הבינוני נחשב למועדף כאשר מעוניינים לטפל באזורים מוגבלים, כמו למשל סביב הפה והעיניים. נוסחת ה-TCA היא נוסחה ייחודית שמביאה לאפקט הלבנה מופחת, בהשוואה לפנול. לכן, אם מדובר במטופלים בעלי גוון עור כהה, בהחלט ניתן להמליץ על שיטה זו.

כמובן, שלפני כל טיפול פילינג, יש להגיע למרפאתו של ד"ר יאיר גילוני על מנת להתייעץ בנוגע לטיפולים המועדפים להצערת עור הפנים. לאחר הפגישה, תיבחר הדרך הטובה ביותר. במקרים מסוימים, ניתן לבחור בטיפול משולב, כמו לדוגמא מתיחת פנים בחוטים ומיד אחריה פילינג לפנים.

לייעוץ ניתן לפנות למרפאתו של ד"ר יאיר גילוני – לחצו כאן

דילוג לתוכן