יאיר גילוני
יאיר גילוני

לפני ואחרי: טיפול בקמטי עישון באמצעות Plexr

הקמטים מעל השפה קיבלו את השם הפופולרי 'קמטי עישון', שכן הם מאפיינים בעיקר נשים, ובמיוחד כאלה המעשנות. העישון, כידוע, גורם לבעיות בעור המתבטאות בדרך כלל בהזדקנות מואצת של עור הפנים. לאחר כמה שנים של עישון ובמיוחד עם התבגרות האישה, קמטי העישון נוטים להופיע. הצורה המוכרת והידועה של קמטים אלו היא מעל השפה, מעין 'אקורדיון'.

אז למה זה קורה?

ראשית, מדובר בבעיה המאפיינת בעיקר נשים, זאת מכיוון שמבנה שריר השפה של האישה שונה מזה של הגבר. שנית, החזרה על פעולת העישון (כיווץ שפתיים) במשך שנים ארוכות, עלולה להעמיק את הקמטים בהדרגה. בנוסף, כלי הדם מתכווצים מכיוון שהם נחשפים לניקוטין שבסיגריות. התוצאה – פגיעה באספקת הדם לעור הפנים ופגיעה אפשרית בבריאות העור.

1909-smoking-1

דרכי ההתמודדות עד היום והפתרון החדשני

אין ספק כי קמטי עישון המאפיינים בעיקר נשים מעשנות, גורמים לאי נוחות בכל הקשור למראה הפנים. מלבד זאת, נשים אלה מתקשות בפעולות יומיומיות, כמו למשל מריחת אודם, שכן הוא נוטה לצבוע גם את חריצי הקמטים. הרפואה האסתטית ניסתה, במשך השנים, להעמיד פתרונות ראויים לבעיה, כמו מילוי קמטים ישירות אל הקמטים עצמם, או פילינג עמוק. עם זאת, ההשפעה הייתה מינורית עד בלתי מורגשת כלל.

טיפול בקמטי עישוןהפתרון היעיל ביותר כיום נמצא במרפאת ד"ר יאיר גילוני – טיפול באמצעות מכשיר ה-Plexr הייחודי הנמצא בלעדית במרפאה. מכשיר זה הוא בעל פונקציונליות רבה. אחד הטיפולים המוצלחים ביותר במרפאה באמצעותו, הוא הרמת עפעפיים ללא ניתוח, אך ניתן לבצע באמצעות ה-Plexr עוד טיפולים רבים, דוגמת טיפול בקלואידים, הסרת קסנטלזמה ועוד.

בתמונה ניתן לראות מטופלת שהגיעה למרפאת ד"ר גילוני עם קמטי עישון מעל השפה וטופלה באמצעות מכשיר ה-Plexr במשך פעמים בודדות. בטיפול ניתן להגיע לתוצאות מצוינות, שאף פרוצדורה לא פולשנית לא מגיעה אליהן. המכשיר למעשה פועל על שני ה'רכסים' שביניהם נמצא הקמט, מאדה את העור ומקצר אותו, כך שהעור באזור הקמטים הופך לחלק יותר ויותר מטיפול לטיפול.

יתרונות בטיפול

אין ספק כי טיפולי מילוי קמטים הם מצוינים – אך פחות מתאימים לסוגי הקמטים הללו. לכן, בהשוואה אליהם, הטיפול החדשני מאפשר ליהנות מהיתרונות הבאים:

  • שמירה על התוצאה לאורך זמן – התוצאות יחזיקו שנים לעומת מספר חודשים בהזרקות.
  • טיפול בקמטים שטחיים ובקמטים עבים יותר.
  • אין השפעה על נפח השפה – שכן לא מוזרק אליה שום חומר.
  • מחיר משתלם – בטווח הארוך, הטיפול באמצעות Plexr משתלם יותר בהשוואה להזרקות.
דילוג לתוכן