העלמת סימני מתיחה - לפני ואחרי
יאיר גילוני
יאיר גילוני

לפני ואחרי: סימני המתיחה האדומים נעלמו כמעט לחלוטין!

התמונה שבחרנו להראות כאן ממחישה, אולי בצורה הטובה ביותר, את האפקט שיכול ליצור טיפול להעלמת סימני מתיחה. בתמונה שבצד ימין, לפני הטיפול, נראים סימני מתיחה באזור המותניים. זהו אחד האזורים הידועים שבהם עלולים להופיע סימני מתיחה. הסיבות יכולות להיות מגוונות, כמו גנטיקה ורמת הקורטיזון בגוף, אבל בעיקר בשל לחץ על העור (מתיחה שלו, ומכאן שם התופעה), בהריונות או בעקבות השמנה מהירה.

בתמונה שמצד שמאל, אחרי סדרת הטיפולים, ניתן לראות כי הושגה הסרת סימני מתיחה באופן משמעותי למדי – כמעט שאין זכר לסימנים האדומים שהיו על העור לפני הטיפולים. במקרה הזה הצלחנו, בין היתר בזכות תזמון הטיפול, להגיע לתוצאה מצוינת – טשטוש והעלמה של סימני המתיחה באזור המותניים.

רגע, למה השתמשנו בתזמון הטיפול כאחד הגורמים להצלחתו? מכיוון שמומלץ מאוד לטפל בסימני המתיחה בסמוך מאוד למועד הופעתם, אחרי שגדילת העור והלחץ עליו הסתיימו – כלומר, לאחר לידה, או לאחר תהליך הרזיה והגעה למראה סטטי. טיפול בפרק הזמן הזה, כאשר הסימנים עדיין טריים, יאפשר להגיע להעלמת עד 80% מהם. מה שמאפיין את השלב הזה הוא צבעם של סימני המתיחה: אדום-סגול. הגעה לטיפול כעבור מספר חודשים, לאחר שהסימנים הפכו ללבנים, עלולה לפגוע באפקטיביות שלו.

נגן וידאו

צפו: חזרה על הטיפול בגלל השמנה והרזיה שהובילו לחזרת הסימנים

קצת על העלמת סימני מתיחה

אם הגעתם עד לכאן מבלי לדעת איך מבוצע טיפול בסימני מתיחה, זה בשבילכם: במהלך השנים, היו סימני המתיחה אחת הבעיות הלא-פתורות בתחום הרפואה האסתטית. שיטות שונות כמו משחות, פילינג, לייזר ודרמה-רולר לא הובילו לפתרון אפקטיבי – עד שהגיע הטיפול בפחמן דו חמצני: אותו גז מסולק על ידי הגוף באמצעות מחזור הדם – וזה הסוד מאחורי הטיפול.

למעשה, במסגרת סדרת הטיפולים (כ-10 בסך הכל) מבוצעת הזרקת פחמן דו חמצני אל סימני המתיחה עצמם. מכיוון שהגז המוזרק מסולק על ידי מחזור הדם אל הריאות והחוצה, מגיע דם לאזור סימני המתיחה. מטרתו המקורית היא סילוק הפחמן הדו חמצני, אבל עצם הגעתו מעשירה את האזור בכלי דם קטנים, חומרים חיוניים וחמצן, שעם הזמן מביאים לבניית רקמת חיבור ולריפוי האזור, מטיפול לטיפול.

דילוג לתוכן