יאיר גילוני
יאיר גילוני

מה הופך את מכשיר ה- Coolsculpting לטוב ביותר בהמסת שומן בקור?

מטופלים שרוצים לעבור טיפול הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור, צריכים לקחת בחשבון פרמטרים רבים לפני ביצוע הטיפול עצמו. רבים אינם יודעים את ההבדלים בין הטיפולים והמכשירים המוצעים בשוק, ורואים לנגד עיניהם את עניין המחיר בלבד, מבלי לקחת בחשבון שלמחיר יש השפעה ישירה על תוצאות הטיפול.

רק לפני מספר חודשים נכתב כאן על תחקיר ערוץ 10, שעסק בתופעות הלוואי שעלולות לפרוץ אצל מטופלות ומטופלים בהמסת שומן בקור עקב שימוש בחיקויים של מכשירים המיובאים מארצות המזרח ומאירופה. מכשירים אלה אמנם מציעים טיפול זול, לעתים משמעותית, אך הם נוטים להיות מלווים בתופעות לוואי חמורות – כמו כוויות קור שעלולות בהמשך להשאיר צלקות אפורות על פני העור.

מכשיר אמין ואיכותי

מרפאות רבות אמנם מציעות טיפולים במחיר שווה לכל כיס, אך משתמשות במכשירים זולים העלולים לגרום לתוצאות נמוכות ולתופעות לוואי על הגוף המטופלים. ד"ר יאיר גילוני, המבצע במרפאתו טיפולים של המסת שומן בקור  באמצעות מכשיר ה-Zeltiq של חברת Coolsculpting, מפרט על כל הסיבות שהופכות את המכשיר לאמין ביותר בשוק.

מטופלים אשר רוצים לעבור הצרת היקפים, צריכים לבדוק אך ורק את איכות המכשיר שהם מטופלים על ידו, ולא להתפשר על טיפולים זולים אשר עלולים לגרום נזק בלתי הפיך לגופם. מכשיר ה-Zeltiq של Coolsculpting הנו המכשיר היחיד שבאמצעותו ניתן לעשות המסת שומן בקור באופן בטוח ומקצועי וליהנות מתוצאות איכותיות וארוכות טווח.

אינו גורם לתופעות לוואי

הטיפול, המוצע במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, מבוצע באמצעות המכשיר היחיד שאושר ונבדק ע"י ה-FDA האמריקאי, ואינו גורם לתופעות לוואי ולכוויות קור. המכשיר הוא בעל ידיות מיוחדות שיכולות לטפל באזורים ייחודיים בגוף (למשל: אגן חיצוני), ומביא לתוצאות לרוב בתוך טיפול בודד ללא צורך בסדרת טיפולים מתישה.

הטיפול באמצעות המכשיר הוא אמנם יקר יותר, אך הוא בהחלט המכשיר האמין ביותר בעולם, ובמיוחד ביחס למכשירים הזולים המוצעים במכוני הקוסמטיקה. תו תקן ה-FDA הוא חיוני במכשירים אלה, בגלל הסיכוי הקיים לתופעות לוואי במכשירים לא מקוריים.

לכן, מטופלים אשר מעוניינים לבצע טיפול הצרת היקפים בהמסת שומן בקור מחויבים, למען בריאותם, לא להתפשר על טיפולים זולים ולבצע טיפול זה אך ורק באמצעות המכשיר האיכותי ביותר ועל ידי רופא בעל ניסיון בתחום הרפואה האסתטית.

צפו בסרטון המסביר על אופן הפעולה של מכשיר ה- Coolsculpting :

דילוג לתוכן