יאיר גילוני
יאיר גילוני

מה חושבות הנשים שעברו המסת שומן בקור?

אתר "LipoAdvisor" הנחשב לאובייקטיבי בתחום המסת השומן, סוקר מדי כמה חודשים מגוון שיטות להמסת שומן, וביניהן גם השיטה שממשיכה לצבור תאוצה בעולם להצרת היקפים – המסת שומן בקור. בין היתר, מבצע האתר השוואות בין מספר שיטות להיפטרות מהשומן המיותר בגוף ואף מפרסם עדויות של מטופלים ומטופלות שהתנסו בשיטות השונות בעצמם.

באתר ניתן למצוא מספר עדויות אותנטיות – החלטנו להביא לכם כמה מהן כאן:

LIPOמיכאלה: "צילמתי את עצמי לפני הטיפול להצרת היקפים כדי לעקוב אחר ההתקדמות שלי. על אף שהיא הייתה איטית, אני יכולה לומר עכשיו שאני בהחלט רואה את התוצאה. אזור הבטן שלי הופך צר יותר ויותר. האמינו לי, לא שיניתי שום הרגל במהלך החודשים האחרונים. עד עכשיו, התוצאות שקיבלתי היו בהחלט טובות. אני מקווה להמשיך ולראות את השינוי גם בחודשים הבאים. האזור, שהייתי יכולה לצבוט עד לא מזמן, התכווץ לו. כשאני מביטה על עצמי במראה, אני חושבת שמה שנשאר ממצבור השומן הוא די חמוד. לסיכום: עד עכשיו, לאחר הצרת היקפים באמצעות השיטה, התוצאות די טובות".

תמונה: stockimages
תמונה: stockimages

מארי: "בכנות, לאחר השבוע השלישי שעבר מאז הטיפול, הייתי מיואשת מהתוצאות. הבטן שלי נראתה בדיוק כמו שנראתה לפני כן. להפתעתי הרבה, במהלך השבוע החמישי לאחר הטיפול, הבטן החלה להיראות שטוחה יותר. היה מדהים לראות את המכנסיים שלי נופלים ממני! באותם ימים השוויתי את התמונות שלי לפני הטיפול ואחריו ואפשר לראות את ההבדל הניכר. אחרי שניים עד ארבעה חודשים, רואים את השינוי".

מרגרט: "באופן כללי, אני חושבת שהמסת שומן בקור היא פרוצדורה מדהימה. כשחושבים על זה, היא גם לא פולשנית ולכן היא טובה עוד יותר בעיניי. אם אתם חושבים להשקיע את כספכם בפרוצדורות שיובילו להצרת היקפים, אני ממליצה לכם בעיניים עצומות על המסת שומן בקור. אני לא האמנתי, אבל התנסיתי ואני מרוצה מאוד. אני בטוחה שגם אתם תרגישו כך אם תנסו".

דילוג לתוכן