יאיר גילוני
יאיר גילוני

מילוי קמטים בחומר ה-Perfectha – שאלות נפוצות

חומר ה-Perfectha יעיל במיוחד במילוי קמטים באזור הפנים. החומר קל לשימוש ויעיל מאוד, ולאחר הטיפול ניתן לראות תוצאות נאות לעין. החומר יעיל מאוד במילוי קמטי מריונטה באזור הסנטר והפה, קמטים שנפוצים בקרב בנות 45 ויותר.

בהשוואה לחומרים אחרים למילוי קמטים, מדובר בחומר סמיך שמאפשר גמישות בטיפול. החומר פלסטי, ולכן יש אפשרות לבצע שינויים בתום ההזרקה – דרך מסאז' על העור. הנה כמה שאלות נפוצות שעולות בנוגע לחומר, ותשובות עליהן.

כמה זמן נשארות התוצאות לאחר השימוש בחומר?
לאחר הטיפול בחומר ה-Perfectha למילוי קמטים, התוצאות תישארנה כ-12 חודשים. הדבר תלוי בכל מטופלת ומטופלת, וגם באזור שאליו הוכנס החומר. בכל מקרה, חומר ה-Perfectha נספג לאט ובצורה בטוחה על ידי הגוף. לאחר ספיגתו על ידי הגוף, ניתן לבחור לחזור על הטיפול למילוי קמטים, כדי לשמור על המראה שהושג לאחר הטיפול הראשון, ואף לשפרו.

כמה זמן לוקח לראות את התוצאות של מילוי קמטים באמצעות החומר?
תוצאות הטיפול באמצעות החומר, נראות כבר לאחריו. תוצאה סופית תיראה לעין יומיים-שלושה לאחר מכן.

האם ניתן להשתמש בחומר ה-Perfectha לטיפולים אחרים?
מלבד השימוש בחומר לטיפולי מילוי קמטים באזור הפנים, ניתן להשתמש בו גם על מנת לעצב את קווי המתאר, הפנים והאף, להגדיל את העובי וקווי המתאר של השפתיים, וכך ליהנות ממראה צעיר יותר. כמובן שיש לעבור את הטיפולים האלו על ידי רופא מנוסה בתחום ולאחר התייעצות עמו.

האם מותר לעבור טיפולים באמצעות חומר ה-Perfectha לאחר ביצוע טיפולים אסתטיים אחרים?
אין סיכון בשימוש בחומר לאחר טיפולים אסתטיים, אך תמיד מומלץ להיוועץ ברופא בעל ניסיון בתחום לפני ביצוע הפעולה. בדרך כלל, טיפולים אסתטיים כמו למשל פילינג לפנים, יכולים רק לסייע לך לקבל תוצאות טובות יותר.

צפו בטיפול מילוי קמטים בחומר ה-Perfectha:

דילוג לתוכן