יאיר גילוני
יאיר גילוני

מילוי קמטים מעל השפה: הבעיות והפתרון של מכשיר ה-PLEXR

אם תשאלו נשים בעשורים הרביעי, החמישי והשישי לחייהן באיזה אזור הן היו מעוניינות לבצע מילוי קמטים, סביר להניח שחלק לא קטן מהן היו משיבות "מעל השפה". ואכן, הקמטים המצויים מעל השפה, המכונים 'קמטי עישון', הם אתגר לא פשוט עבור רופאים מתחום האסתטיקה, כאשר אלו נדרשים לבצע מילוי שלהם כדי לטשטשם. מדוע? מכיוון שהרפואה האסתטית סיפקה עד היום פתרון חלקי לבעיה.

1603-1קמטים אלו הנראים כמו מעין אקורדיון, אופייניים יותר לנשים, ובעיקר נשים מעשנות. הסיבה שקמטים אלו אינם נפוצים אצל גברים, היא מבנה שריר השפה, השונה בין שני המינים. כתוצאה מקמטים אלו, הנשים חשות אי נוחות והפרעה בפעולות דוגמת מריחת אודם. לכן, הן פונות לטיפול מילוי קמטים כדי לשפר את המצב, עד כמה שניתן.

מדוע הזרקת מילוי לפנים אינה מספקת מענה?

הטיפול הקונבנציונלי עד היום, היה מילוי קמטים באמצעות חומרי מילוי (כמו למשל חומצה היאלורונית ו-רדיאס). אלא שקיימים מספר אתגרים / בעיות, המקשים על הגעה לתוצאה טובה. הנה כמה אתגרים כאלו:

  • שפה עבה וגדולה יותר – כאשר מזריקים חומרי מילוי לקמטים העדינים שמעל השפה, השפה שמתחת הופכת להיות גדולה ועבה יותר, ואף מתרוממת. ברור כי האישה עלולה לחוש חוסר נוחות מהמראה החדש והלא טבעיה של השפתיים.
  • הזרקת כמות קטנה של חומר – מילוי קמטים מעל השפה לא מאפשר הזרקה של כמות חומר מספקת. לכן, החומר נשאר מספר חודשים בלבד, ולא משפיע לטווח ארוך.
  • קמטי עישון עמוקים – אם קמטי העישון שמעל השפה עמוקים, מילוי שלהם באמצעות החומרים הסטנדרטיים לא יסייע מאוד בפתרון המצב.

הטיפול החדשני – PLEXR

ד"ר גילוני מציג את הידית באמצעותה מבוצע הטיפול
ד"ר גילוני מציג את הידית באמצעותה מבוצע הטיפול

במקום מילוי קמטים באמצעות חומרי המילוי, הכירו את PLEXR. המכשיר נמצא בלעדית בישראל במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני ובאמצעותו ניתן לבצע מספר טיפולים נוספים, כמו למשל הרמת עפעפיים ללא ניתוח. הפרוצדורה לא ממלאת את הקמטים, אלא מטפלת בהם ישירות בצורה לא פולשנית. בסדרה בת 2-4 טיפולים בתדירות של פעם בחודש, ניתן לטפל בקמטים, 'לאדות' את העור ולקצר אותו.

איך האתגרים שתיארנו נפתרים?

בעיית השפה העבה יותר נפתרת באמצעות טיפול ב-PLEXR שכן הטיפול שמבוצע אינו מילוי לקמטים, ובכל זאת באפשרותו לטשטש אותם באופן משמעותי. הבעיה השנייה שתיארנו (הזרקת כמות חומר קטנה והשפעה מזערית) נפתרת גם היא, שכן באמצעות הטיפול החדשני, השינוי נשמר למשך שנים. באשר לבעיה השלישית (קמטים עמוקים), ה-PLEXR יעיל יותר בהשוואה למילוי ויסייע בטשטוש הקמטים הללו.

דילוג לתוכן