קמטים מעל השפה
יאיר גילוני
יאיר גילוני

מילוי קמטים מעל השפה העליונה? תחשבו שוב

נשים רבות שעוברות טיפולים שונים במרכז הרפואי לבריאות העור, מתעניינות כבדרך אגב בטיפול מילוי קמטים מעל השפה העליונה. אותם קמטים שמאפיינים נשים במיוחד, נוצרים בשל מבנה שריר השפה בנשים, השונה משל גברים. קמטים אלו מכונים גם 'קמטי עישון', שכן הם מאפיינים נשים מעשנות בשיעור גבוה עוד יותר מהנשים בכלל.

אחת התלונות המרכזיות שמשמיעות באוזנינו נשים שמעוניינות באותו מילוי קמטים מעל השפה העליונה, היא שהן פשוט לא מצליחות למרוח אודם. האודם למעשה 'צובע' את חריצי הקמטים ועולה מעלה, מה שיוצר מראה לא אסתטי. הרפואה האסתטית ניסתה להגיע לפתרון לבעיה זו של קמטוטים מעל השפה, אך כל הפתרונות שהוצעו עד השנים האחרונות, לא הובילו לתוצאה משביעת רצון וגם אם הושגה כזו, היא חלפה לאחר זמן קצר.

הפתרון שנראה הכי טריוויאלי, הוא מילוי הקמטים שמעל השפה העליונה בחומצה היאלורונית. זה בהחלט פתרון אפשרי, אבל הוא לא יחזיק מעמד יותר מדי זמן, לרוב כשלושה חודשים. למה שלושה חודשים ולא שנה ויותר? מכיוון שמדובר באזור בעל מאפיינים ייחודיים, וכמו כן מדובר באזור המצוי בתנועתיות רבה בחלקים גדולים מהיום (כולנו הרי מדברים ומחייכים למשל). 

אנרגיית הפלזמה כפתרון האידאלי

במרכז הרפואי לבריאות העור, אנו מחזיקים מזה מספר שנים במכשיר ה-Plexr המתקדם הפועל באנרגיית פלזמה, לקיצור ולאידוי העור. זו הדרך הטובה ביותר כיום, להתמודד עם קמטים מעל השפה העליונה, כמו גם עם הרמת עפעפיים ללא ניתוח. הרציונל פשוט: פועלים על קצוות העור התוחמים את הקמט בשני צידיו, מאדים אט-אט את העור וכך הוא מתקצר. מעת לעת ניתן להבחין בשיפור במצב. במקרים קלים, יספיקו 1-2 טיפולים ואילו במקרים מסוימים יידרשו 3 טיפולים. בכל מקרה, ההצלחה מובטחת.

לטיפול באנרגיית פלזמה יש יתרונות רבים, את הראשון שבהם כבר הזכרנו: טיפול שמחזיק שנים לעומת חודשים בודדים בהזרקות מילוי. הדבר גם מתבטא במחיר המצטבר: על הזרקות יש לחזור מעת לעת, ולכן בטווח הארוך, טיפול באנרגיית פלזמה ישתלם יותר. יתרון נוסף הוא אי השפעה על השפה: חלק מההזרקות מובילות לנפח באזור השפה, ואילו בטיפול החדשני אין כל השפעה על השפה.

אם נסכם, בכל פעם שמגיעה מטופלת ושואלת על מילוי קמטים מעל השפה העליונה, אנו מיד מתקנים ומסבירים כי אנחנו לא ממלאים את האזור, אלא מטפלים בו באנרגיית פלזמה – לתוצאה מרשימה לאורך זמן רב!

דילוג לתוכן