יאיר גילוני
יאיר גילוני

מילוי קמטים: מתי הזרקה לסביבת הקמט תסייע לטפל בקמט?

מילוי קמטים בצידי האףבמהלך השנים כרופא העוסק בתחום הרפואה האסתטית ועד היום, עוסק ד"ר יאיר גילוני בעור הפנים ובביצוע מילוי קמטים למטופלות רבות. הניסיון מלמד כי נשים רבות יודעות להצביע על הבעיה שבה הן מעוניינות לטפל, אך דרך הטיפול האידאלית נקבעת על ידי הרופא המבצע את המילוי. בהקשר זה, חשוב לומר שלא תמיד הטיפול יבוצע באופן ישיר בקמטים, אלא באזורים אחרים שמשפיעים על האזור הרצוי.

נמחיש זאת על ידי דוגמא. אחת המטופלות שהגיעה לאחרונה אל מרפאתו של ד"ר גילוני, הייתה מעוניינת בביצוע טיפול מילוי קמטים באזור צידי האף. הפתרון שהוצע דווקא לא כלל פעולה ישירה של הזרקת חומר מילוי לקמטים עצמם, אלא טיפול באזור השקעים שמתחת ללחיים. לאחר ביצוע הטיפול, התמלאו גם צידי האף והמטופלת נהנתה ממראה אידאלי מיד בתום הטיפול.

למה חשוב להתייעץ עם הרופא המטפל לפני?

  • מיקום ההזרקה – כאמור, הרופא המטפל המבצע מילוי קמטים יידע היכן לבצע את ההזרקה באופן שישפיע לטובה על האזור הבעייתי וישפר את מראהו. לפני ביצוע הטיפול יוסבר למטופלת היכן יבוצעו ההזרקות ועל אילו אזורים הן אמורות להשפיע.
  • חומרי ההזרקה הנכונים – לא כל חומר הזרקה מתאים לכל אזור בפנים, או לכל מצב קמט. לכן, כשמדובר במילוי קמטים, יש צורך להתאים את החומרים הנכונים על מנת שיחזיקו זמן רב וישתלבו בצורה אידאלית. את התאמת חומרי מילוי הקמטים יבצע הרופא המטפל לפני ביצוע ההזרקה וישתף את המטופלת בכך. בדרך כלל מדובר בחומרי המילוי רדיאס (על בסיס סידן) וחומצה היאלורונית.
  • בגלל השקט הנפשי – אין ספק כי כאשר הרופא מסביר למטופלת על הפרוצדורה, גם אם היא פרוצדורה קלה כמו מילוי קמטים, הדבר גורם לשקט נפשי ולתחושת ביטחון מצד המטופלת.

לסיכום

ד"ר יאיר גילוני גורס כי מילוי הקמטים הוא סוג של אמנות ולכן יש לבצע אותו על הצד הטוב ביותר, תוך ליווי של רופא מקצועי ובעל ניסיון ברפואה אסתטית. עוד לפני הטיפול יבוצע תיאום ציפיות ויוסבר למטופלת היכן תבוצע ההזרקה, תוך שיתוף פעולה מלא ושקיפות.

צפו בד"ר גילוני מסביר על התאמת חומר המילוי הנכון:

דילוג לתוכן