יאיר גילוני
יאיר גילוני

מילוי קמטים רק בגיל 50-60? חשבו על מניעה במקום טיפול!

טיפולי אנטי אייג'ינג כמו למשל מילוי קמטים ושקעים בפנים, נפוצים מאוד בקרב נשים בעשורים החמישי, השישי והשביעי לחייהן. אלה, מגיעות לטיפול בדרך כלל לאחר שחלק מסימני הגיל או חלקם, כבר נראים על הפנים והצוואר שלהן: קמטים עמוקים ומשמעותיים, שקעים בלחיים, צוואר רפוי ועוד. נשים אלה יצטרכו לעבור טיפול הזרקות למילוי נפחים ו/או טיפול בפרופילו המסייע להצערת העור.

טיפול אפשרי אחר בגילאים אלו, בנוסף להזרקות למילוי קמטים ושקעים, הוא סקין בוסטר – חומצה היאלורונית איכותית המוזרקת פעמיים לעור (בשני מועדים שונים). הטיפול אינו מחליף את מילוי הנפחים בפנים, כפי שציינו, אלא מתבצע בנוסף לו.

למה לטפל רק בגילאים מאוחרים?

נשים סביב גיל 40, חוות בדרך כלל לראשונה את תהליכי הזדקנות העור ובאופן הדרגתי. חלקן גם בוחרות לטפל בכך עוד לפני שאלו מתפתחים לסימני גיל משמעותיים יותר. עם זאת, ישנן נשים רבות סביב גיל זה, שמסתפקות בביקור אצל קוסמטיקאיות בלבד.

neckומה לגבי נשים שעדיין לא חוו את סימני הגיל על הפנים והצוואר? עבורן מיועדים טיפולים המוגדרים 'טיפולי מניעה'. אלו, מבוצעים לפני בואם של השינויים המשמעותיים בעור – ודוחים באופן משמעותי את הצורך בטיפולים, בתקופה שלאחר מכן. בהקשר זה, חשוב לציין שהעור לא מייצר קולגן החל מאזור גיל 35, וזהו בדרך כלל הזמן להתחיל לדאוג לעור הפנים והצוואר.

בגיל 35-40, נשים רבות מבקרות אצל קוסמטיקאיות אחת לכמה שבועות. הדבר הפך להרגל עבורן והן מרגישות הרבה יותר טוב לאחר הטיפולים שהן עוברות (מסכה לפנים, מריחת חומרים מסוימים וכדומה). עם זאת, הטיפולים שמוצעים על ידי קוסמטיקאיות הם חיצוניים בלבד. במרפאתו של ד"ר גילוני מוצעים לנשים בגילאים אלו טיפולים המבוצעים אל תוך העור, ולא רק חיצונית, המשפיעים לטווח ארוך. הטיפולים ניתנים מדי כמה חודשים. התוצאה: מניעה של חוסר אלסטיות בעור בגילאים מאוחרים יותר. כמובן שניתן להמשיך ולבקר אצל הקוסמטיקאית במקביל, אך להשגת אפקט משמעותי בתוך העור, יש לעבור את הטיפול במרפאה.

על סקין בוסטר ופרופילו

נשים שנוהגות לשמור על העור שלהן ומודעות לכך עוד לפני שמופיעים בו סימני גיל המצריכים טיפול, יעברו טיפול סקין בוסטר או טיפול באמצעות פרופילו. הסקין בוסטר היא חומצה היאלורונית של חברת רסטילן. יש להזריק אותה בשתי פגישות, בהתאם למצב הפנים. לאחר כשבועיים רואים תוצאה קלה וכשבועיים לאחר ההזרקה השנייה רואים את השינוי. גם הפרופילו הוא בעל מאפיינים דומים: הוא אינו חומר מילוי קלאסי, אלא כזה המייצר סיבים אלסטיים המצעירים את העור ומעניקים לו גמישות ולחות. שני החומרים מתאימים לא רק לאזורים שונים בפנים, אלא גם לצוואר.

מכיוון שמדובר בדרך כלל במספר מזרקים שבהם מתבצע שימוש, מחיריהם יהיו בהתאם (נמוכים יותר) – לעומת מזרקים למילוי נפחים.

דילוג לתוכן