יאיר גילוני
יאיר גילוני

מי יכול לבצע טיפול להעלמת צלקות באמצעות אנרגיית הפלזמה?

מכשיר הפלקסר החדשני, נמצא באופן בלעדי במרפאה של ד"ר יאיר גילוני בתל אביב. המכשיר, כפי שהסברנו בעבר, פועל באמצעות אנרגיית הפלזמה, דבר הדורש הסמכה מקצועית וניסיון רב.

המכשיר משמש למגוון רחב של טיפולים, ועם הזמן פותחו לו העתקים ומכשירים שונים העושים שימוש באנרגיה זו. שלא כמו מכשיר ה-Plexer המקורי, המכשירים הללו מיוצרים בסין, ומהווים בעיה למטופלים, כיוון שהם נמכרים לקוסמטיקאיות ללא פיקוח רפואי כלשהו. 

לעומת זאת, מכשיר הפלקסר אינו נמכר ליועצות יופי או קוסמטיקאיות אלא רק לרופאים, שחייבים לעבור הכשרה אצל ד"ר גילוני.

ומדוע כל זה חשוב? מכיוון שבשנים האחרונות, המכשירים הללו, המוגדרים מכשירים רפואיים לכל דבר, החלו להופיע במגוון מכוני יופי וקליניקות של קוסמטיקאיות ויועצות יופי, כאלו שמעולם לא עברו הכשרה או הדרכה כלשהי, שלא לדבר על תואר ברפואה.

חוסר הניסיון, הידע וההסמכה, גורמים לא פעם לנזקים, להחמרה ולהחרפת המצב של האזור המטופל. כך למשל, טיפול להרמת עפעפיים גרם לכאבי עיניים ובעיות שונות באזור, וגם טיפול להעלמת צלקות יכול להשתבש, כאשר מבצעים טיפולים בעזרת מכשירים שאינם נחשבים לציוד רפואי (Medical Devices).

טיפול להעלמת צלקות, בין אם נגרמו מחבלות או פציעות, הוא אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר במרכז הרפואי לבריאות העור, והוא מבוצע כמובן בעזרת מכשיר ה- Plexr.

איך הטיפול מבוצע?

מכשיר הפלקסר, מאדה את הצלקת וגורם לה לשנות את צבעה ,כך שהיא תהיה בגווני העור, ופחות נראית לעין. כמו כן, הטיפול אינו כולל דימומים, ומבצעים את הטיפול אחד למספר שבועות, במתכונת של 3 עד 5 טיפולים. בזמן הטיפול, המכשיר, שעובד על אנרגית פלזמה, מאדה את העור, עושה אותו דק יותר ומיישר אותו עם גובה העור הקיים.

ומה עם התוצאות?

בדרך כלל, אצל רוב המטופלים, ניתן לראות את התוצאות כבר מהטיפול השני. במקרים של צלקות עמוקות יותר, צריך לחכות עד 4-5 טיפולים כדי לראות את התוצאה.

דילוג לתוכן