יאיר גילוני
יאיר גילוני

מכשיר ה-Plexr – לטיפול יעיל בצלקות

במהלך חיינו אנו עוברים שינויים רבים, וישנם מצבים בהם אנו זקוקים לניתוח מסוים, המצריך ביצוע חתך בעור. התוצר של החתך הוא בדרך כלל צלקת על העור. הצלקת עלולה להיות בולטת כתוצאה מכך שהמנתח לא תפר את החתך היטב בגמר הניתוח / הטיפול, או כתוצאה מאיחוי וריפוי בעייתיים של הגוף. צלקות שונות על העור, בעיקר באזור הפנים, עלולות להיגרם כתוצאה מאבעבועות רוח או מפצעי אקנה.

עד היום הכרנו מכשירים שונים שסיפקו מענה חלקי לאזורים שונים בגוף, אך לא לאזורים קטנים ועדינים יחסית, כמו פנים, עיניים ואזורים רגישים נוספים.

כיצד מכשיר ה-Plexr הייחודי מסייע בטיפול בצלקות?

אנו מכירים את מכשיר ה-Plexr הייחודי הנמצא במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני, המסייע בביצוע הרמת עפעפיים ללא ניתוח, טיפול בקמטי עישון וטיפול בפיגמנטציה. השיטה הייחודית שבה פועל מכשיר מתקדם זה, מאפשרת לו גם לטפל בצלקות באזורים שונים בגוף, ובמיוחד באזורים עדינים יותר.

כיצד מבוצע הטיפול?

ד"ר גילוני מציג את הידית באמצעותה מבוצע הטיפול

הטכנולוגיה שבה מבוצע שימוש במכשיר ה-Plexr היא אידוי נקודתי של העור. היתרון של המכשיר הוא הזרוע הפונקציונלית והקצה המחודד שלה, שמאפשר לה להגיע לאזורים עדינים בעור. הזרוע מתמקדת בשולי הצלקת, משני צידיה, כדי להפוך אותה לדקה יותר ולעדן את עומקה. על הטיפול יש לחזור אחת לחודש במרפאת ד"ר גילוני, כאשר מספר טיפולים ייקבע לפי עומק הצלקת.

כאשר מטפלים בשולי הצלקת, למעשה 'משטחים' את האזור וכך היא מיטשטשת. השקע שנוצר בעקבות הצלקת, הולך ומיטשטש אף הוא. בתום כל טיפול, המטופל יכול לשוב לשגרת יומו ואין הגבלות מיוחדות כלשהן.

מי מתאים לביצוע הטיפול?

כל אדם הסובל מצלקות שאינן אסתטיות, יכול לעבור את הטיפול, שנחשב ליעיל במיוחד לשיפור צלקות לאחר ניתוחים, דוגמת: ניתוח הגדלת חזה, ניתוח מתיחת בטן, ניתוח עפעפיים וכדומה. כאמור, גם צלקות שנוצרו בעקבות אקנה או אבעבועות רוח, ניתנות לטיפול באמצעות מכשיר ה-Plexr.

לסיכום

למכשיר ה-Plexr הייחודי במרפאת ד"ר גילוני, פונקציונליות רבה: ניתן לבצע באמצעותו מגוון טיפולים, מהרמת עפעפיים ללא ניתוח ועד לטיפול יעיל בצלקות, כל זאת באמצעות טכנולוגיה יעילה, חדישה ולא פולשנית – ובמחיר זול בהשוואה לשיטות אחרות.

דילוג לתוכן