יאיר גילוני
יאיר גילוני

מעוניינים בהצרת היקפים? 5 סיבות לבצע המסת שומן בקור

בכל קיץ זה קורה לכם מחדש – אתם משקיעים מאמצים גדולים ועושים הכל כדי להיראות טוב: אוכלים בריא, נכנסים לכושר, מנסים דיאטות שונות – אבל כשמגיע הקיץ, אתם מתביישים בגלל אותו שומן מיותר שמסתתר מתחת לחולצה. הגיע הזמן לומר די.

הצרת היקפים - לא לפחד להוריד את החולצה בים!
הצרת היקפים – לא לפחד להוריד את החולצה בים!

הצרת היקפים היא היעד שלכם, אבל השומן המיותר מפריע לכם בדרך אליו? המסת שומן בקור היא הדרך הקלה והיעילה להיפטר מהשומן המיותר. אם עד לפני כמה זמן היה צורך בהתערבות פולשנית כדי לשיג תוצאות של היפטרות מהשומן, כיום הדבר מבוצע בפרוצדורה קלה (בטיםול אחד בלבד), ללא כאבים ובחזרה מיידית לשגרה.

המסת שומן בקור היא השיטה היעילה ביותר, זאת בהשוואה לשיטות המתחרות – ובפער גדול. ניתן לבצע את הפרוצדורה באזורים שונים בגוף כמו בטן, מותניים ואגן. הצטרפו גם אתם לאלפי האנשים שכבר ניסו והצליחו לבצע הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור.

הנה כמה סיבות לבצע את הטיפול:

  1. עונת הקיץ – כולנו מעוניינים להיראות טוב לקראת עונת הקיץ. הצרת היקפים באזורים הבעייתיים תסייע להחזיר לנו את הביטחון העצמי ולא לפחד להוריד את החולצה בים.
  2. נמאס לכם מהשומן המיותר והמציק – אנשים רבים מכירים את הבעיה: הם נראים טוב, אוכלים נכון ואפילו מתאמנים בשעות הפנאי, אבל בכל זאת ישנו שומן מיותר שמפריע להם.
  3. אם אתם מעוניינים לראות תוצאות בחדר הכושר – כפי שציינו, רבים הולכים לחדר הכושר, אבל לא רואים את התוצאות בגלל השומן הטורדני שמעיב על התוצאה הכללית. המסת שומן בקור תסייע לשנות את התמונה.
  4. אתם אוכלים נכון, למה שלא תיראו טוב? – אתם משקיעים זמן בדיאטות שונות ומאמצים לשמור על המשקל, אבל בכל זאת השומן מקשה עליכם לראות תוצאות. הגיע הזמן לומר די, להיפטר מהשומן המיותר ולראות את תוצאות הדיאטה.
  5. אם אתן רוצות ללבוש מכנסי טייטס – כאשר השומן מפריע, אין ספק שבחירת הבגדים מצטמצמת. לאחר המסת שומן בקור המסייעת בהצרת היקפים, ניתן בחלק מהמקרים ללבוש את מכנסי הטייטס ולצאת מהבית ללא בושה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? צרו קשר עם מרפאתו של ד"ר יאיר גילוני.

צפו באתי דודאי עוברת את הטיפול:

דילוג לתוכן