יאיר גילוני
יאיר גילוני

מראה פנים מבוגר לפני אירוע גדול? מילוי קמטים כפתרון

ביומיום, אנחנו אולי לא נוטים לתת חשיבות למראה הפנים שלנו. אבל כשאנו מתכוננים לאירוע כלשהו, דוגמת חתונה של ילדינו או קרובינו, אירוח בחגים וכדומה, אנחנו רוצים להיראות במיטבנו: השמלה הכי יפה, התכשיט המיוחד… ומה עם הפנים שלנו? לפעמים, רק בשלב ההכנה לאירוע אנו מבינים כי משהו בפנים חסר: קמטים שמופיעים באזורים שונים, לחיים נפולים שאינם מלאים ועוד.

חלק מסוים מהנשים חושב שכדי לפתור בעיות אלה יש צורך בניתוח מתיחת פנים, אך ניסיוננו מעיד כי ניתן לפתור בעיות אלה בקלות יחסית, ללא כאבים, הכנה או החלמה, באמצעות טיפול קצר במרפאת ד"ר יאיר גילוני. מדובר בטיפול מילוי קמטים והרמת עצמות לחיים.

עוד לפני הטיפול

0408-miluiחשוב לציין כי כדי לקבל את האפקט הרצוי ולמנוע את הסיכוי הקטן מאוד לשטפי דם העלולים להופיע כתוצאה מהטיפול, מומלץ לבצע מילוי קמטים זה כחודש וחצי עד שלושה שבועות לפני האירוע אליו אתן מתכוננות. כך גם תוכלו להתרגל לפנים הנאות ולמראה הצעיר יותר שלכן -וגם להרגיל את הסביבה שלכן.

לפני הטיפול תבוצע הערכה בנוגע לעור הפנים על ידי ד"ר גילוני, ולאחריה יותאם טיפול מילוי קמטים אידאלי עבורכן. יש לציין כי הטיפול מבוצע באמצעות מחט קנולה (מחט שאינה בעלת חוד), המונעת כמעט לחלוטין את הסיכוי לשטפי דם. מחט זו היא ארוכה יחסית ובעלת קצה עגול. באמצעות המבנה שלה, ניתן להגיע לאזורים רבים בפנים באמצעות נקודה אחת בלבד.

הטיפול עצמו ותוצאותיו

לאחר ההסבר והתאמת הטיפול, יבוצע מילוי קמטים והרמת עצמות לחיים, באמצעות הזרקה לנקודות הבעייתיות בעור. משך הטיפול הנו כמה דקות והחומר המוזרק לרוב, הוא חומצה היאלורונית. כמובן שלטיפול נקודתי זה המצעיר את מראה הפנים, ניתן להוסיף טיפולים נוספים, כמו מתיחת פנים בחוטים, מיצוק צוואר וכדומה, בהתאם לצורך הספציפי של כל מטופלת. לאחר ביצוע ההזרקה, משוחררת המטופלת לביתה וחוזרת לשגרה – ללא צורך בתקופת התאוששות כלשהי.

לסיכום

אם חשבתן על ניתוח מתיחת פנים או פרוצדורה פולשנית מדי כדי להצעיר את מראה הפנים, דעו שברוב המקרים ניתן לפתור את הבעיה על ידי טיפול קצר ופשוט. ושוב נדגיש – אם אתן מתכוננות לאירוע כלשהו ורוצות להיראות במיטבכן, זכרו לקבוע את הטיפול מספיק זמן לפני האירוע עצמו.

דילוג לתוכן