יאיר גילוני
יאיר גילוני

מרשת ב': ד"ר גילוני מדבר על מתיחת פנים ללא ניתוח

ד"ר יאיר גילוני עלה לשידור בתכנית "ג'ודי בבוקר" עם ג'ודי שלום ניר מוזס, וסיפר על השיטה היעילה לביצוע מתיחת פנים ללא ניתוח – או כפי שהיא ידועה יותר, בשם "מתיחת פנים בחוטים". מדובר בהחדרה של חוטים בעלי אישור של ה-CEA האירופי וה-FDA האמריקני אל אזור הפנים. בדרך כלל יש צורך בחוט בודד או בשני חוטים המוחדרים בכל צד של הפנים, ובאפשרותם להעלות את העור כלפי מעלה וליצור מתיחה.

תחילה, הסביר ד"ר גילוני על החוטים הרבים הקיימים בשוק: "ישנם רופאים שמתעסקים בחוטים שהם פשוט חוטים על מחט. אלו מכניסים אל הפנים מספר רב של מחטים ומוציאים אותן, כאשר החוטים נשארים בפנים. החוטים האלו לא עושים הרבה, ואם הם עושים, על הרופא להיות ישר מספיק כדי למסור למטופלת שהם מביאים לסוג מסוים של מתיחה".

"ישנם חוטים אחרים כמו Aptos או סילואט, שהם בעלי אישור של מכונים אירופיים וה-FDA האמריקני. מדובר בחוט בודד או בשני חוטים בכל צד של הפנים והם יכולים להעלות את העור כלפי מעלה. האישה שעוברת מתיחת פנים בחוטים צריכה להיות רציונלית ולהבין שהטיפול לא מחליף ניתוח. כמו כן, יש נשים שלא יכולות לעבור ניתוח בשל בעיות רפואיות או פחד מניתוח, ואז אפשר לבצע את הטיפול. כשהעור נפול מאוד ויש עודף עור, רק ניתוח ישפר זאת, אבל כשמעוניינים לשפר מצב קיים שלא מצריך ניתוח, בהחלט ניתן לבצע את הטיפול".

"זהו טיפול מצוין לפנים, לגבות, לצוואר ולאזורים נוספים – הוא מאפשר תוצאות יפות מאוד. בכנסים הרפואיים האחרונים, נושא החוטים הולך ותופס נפח רציני בהרצאות ובהדגמות, ונשים רבים נהנות מכך. רצוי לעשות זאת אצל רופאים מנוסים שמכירים את התחום ולא לפנות לקוסמטיקאיות שהחלו לעסוק בתחום אף הן".

בסיום, הסביר ד"ר גילוני על המסת שומן בקור שתופסת אף היא תאוצה בכנסים הבינלאומיים: "אני מחזיק מכשיר שנקרא 'Zeltiq' מתוצרת אמריקאית. המכשיר מקרר את אזור הטיפול במשך כשעה, השומן עובר תהליך של מוות, מומס ומסולק דרך דרכי השתן".

דילוג לתוכן