יאיר גילוני
יאיר גילוני

מרשת ב': ד"ר גילוני בשיחה עם ג'ודי שלום ניר מוזס על הרמת עפעפיים ללא ניתוח

ד"ר יאיר גילוני התראיין לתכניתה של ג'ודי שלום ניר מוזס ברשת ב' וסיפר על הטיפול החדשני לביצוע הרמת עפעפיים ללא ניתוח, באמצעות המכשיר החדש Plexr הפועל באנרגיית פלזמה.

"זהו מכשיר שמוכיח את עצמו כבר כארבע שנים באירופה. הוא עובד באנרגיית פלזמה", סיפר ד"ר גילוני. "המכשיר עצמו הוא קטן, נייד ולא מתחבר לחשמל. מקרבים אותו אך ורק לנקודות שבהן מעוניינים לטפל. למשל, במקרה של עודף עור בעפעפיים העליונים. המכשיר מאדה את העור תוך כדי המעבר. מדובר בנקודות קטנות במרחק של כחצי מילימטר זו מזו, וניתן לראות איך העור העודף נעלם במקום".

טיפול הרמת עפעפיים ללא ניתוח מונע את הצורך בניתוח ברוב המקרים שבהם עודף העור לא ניכר. כמו כן, הסביר ד"ר גילוני, ניתן לטפל באמצעות המכשיר בקמטים עדינים באזורים שונים, כמו למשל מתחת לעין. הטיפול עצמו קצר ולאחריו יש נפיחות עדינה בת יום-יומיים, וזאת בניגוד לניתוח שהוא פרוצדורה גדולה המצריכה הרדמה ותקופת התאוששות. המכשיר הנו ללא תופעות לוואי והוא מאדה רק את השכבה העליונה של האפידרמיס.

המכשיר משמש גם להבהרה של כתמים שנוצרים בעקבות חשיפה לשמש בגילאים מבוגרים. לפני כל טיפול במכשיר מאלחשים את אזור הטיפול באמצעות אמלה ולאחר כ-20-30 דקות ניתן להתחיל לטפל. ניתן לחזור על הטיפול כעבור 28 ימים.

דילוג לתוכן