יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתוך נענע10: ד"ר גילוני בטיפול הצרת היקפים למורן אייזנשטיין

לפני מספר שבועות עברה השחקנית והדוגמנית מורן אייזנשטיין טיפול המסת שומן בקור במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני – ולאחרונה פורסמה באתר נענע10 כתבה על הטרנד שצובר תאוצה בעולם ובישראל, במיוחד בקרב מפורסמים. כמו כן, דווח שמדובר בטיפול המועדף על הידוענים בהוליווד.

נענע10 - המסת שומן בקור
טיפול המסת שומן בקור להצרת היקפים – מתוך נענע10

כיום ניתן להיפרד ממצבורי שומן באזורים עיקשים כמו בטן תחתונה, בטן עליונה, ירכיים, גב וזרועות – בשני טיפולים בלבד בהפרש של חודש וחצי זה מזה. התוצאה – הצרת היקפים משמעותית של עד 10 ס"מ בדרך כלל. השיטה שבה משתמש ד"ר גילוני קיבלה את אישור ה-FDA האמריקאי.

ד"ר גילוני שהביא את השיטה להמסת שומן בקור, סיפר כי השיטה נולדה דרך תגלית של שני רופאים אמריקנים – אלו הבחינו שילדים מאבדים שומן בלחיים אחרי שהם מוצצים שלגונים. בנוסף, מצאו הרופאים שנשים שרכבו על סוסים במזג אוויר קר ובירכיים חשופות, איבדו שומן באזור הירכיים. מסקנתם הייתה שקירור אזור המתאפיין בשומן עשוי להביא לאובדן השומן. השניים המשיכו במחקר ומצאו שתאי שומן רגישים לקור הרבה יותר מאשר שרירים, עצבים, ורידים ועור. כך, בטיפול שמטרתו הצרת היקפים, ניתן להרוס תאי שומן מבלי לפגוע בגוף.

בנוסף הסביר ד"ר גילוני כי הזרוע של המכשיר נצמדת לאזור הנדרש בגוף, יונקת אותו ומקררת אותו ל-0 מעלות, באופן שאינו פולשני כלל. הטיפול אורך 50 דקות ואחריו ניתן לשוב לשגרה. נשים וגברים בעלי מצבורי שומן עקשניים יכולים ליהנות מטיפול הצרת היקפים שכזה – אך עבור שמנים מאוד הטיפול אינו מתאים. ממוצע הצרת היקפים בטיפול זה הוא 4-6 סנטימטרים, וישנם מקרים של 10-12 ס"מ. את התוצאה הסופית ניתן לראות בתוך שלושה חודשים מהטיפולים.

לחצו לקריאת הכתבה באתר נענע10

דילוג לתוכן