יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתוך 99FM: ד"ר גילוני מדבר על השיטה להצרת היקפים

מי לא מכיר או מכירה את האזורים בגוף שמסרבים לרדת, למרות ששומרים על תזונה בריאה ושומרים על כושר? כיום ישנו פתרון לבעיה – עליו סיפר ד"ר יאיר גילוני שהתראיין בתכנית "אקולייף" עם מיכל כספי ברדיו אקו 99FM. ד"ר גילוני סיפר על הצרת היקפים באמצעות טיפול המסת שומן בקור.

"מדובר בשיטה הראשונה שהיא בלתי פולשנית ונקראת 'קריוליפוליזיס' – או 'הרס תאי שומן בקור'. המכשיר שבו מבוצע הטיפול הוא בעל זרועות, אותן מניחים על אזור ובו שומן עקשן כמו בטן או מותניים. הטיפול הזה שמטרתו הצרת היקפים, לא דורש הכנה, הרדמה, בדיקות דם וכו'", ציין ד"ר גילוני.

"הכל מבוצע באופן חיצוני – מניחים את הזרוע המסוימת על הבטן או על המותניים ומפעילים את המכשיר, שמייצר ואקום. הוואקום שואב פנימה את החלק שאנו רוצים להמיס את השומן שבו. בתוך אותה זרוע ישנן פלטות המקררות את האזור לאפס מעלות. בטמפרטורה זו, תא השומן נהרס. במהלך חודשיים-שלושה, מופרש השומן באופן טבעי באמצעות דרכי השתן. בנוסף, לאחר הטיפול אין זמן התאוששות ואפשר להמשיך בעיסוקים הרגילים", הוא המשיך.

בהמשך דיבר ד"ר גילוני על הנשים שעבורן הטיפול להצרת היקפים בשיטה זו אינו מתאים: "נשים שמנות לא מתאימות לטיפול הזה – מדובר בנשים שהן מלאות פלוס ורוצות לעדן את האזור". לדבריו, השיטה לא מביאה לירידה במשקל, אלא מסייעת להשיג הצרת היקפים, ונשים שעוברות את הטיפול בזרועות, יורדות לעתים 4 סנטימטרים. בנוסף, עורן לא נשאר רופף ונצמד לשריר.

פד אנטי-פריז המגן על העור במהלך הטיפול
פד אנטי-פריז המגן על העור במהלך הטיפול

הגנה על העור מפני הקור

ד"ר גילוני סיפר כי העור מוגן במהלך הטיפול מפני הטמפרטורה הנמוכה. "אותם האמריקנים שגילו את השיטה פיתחו פד אנטי-פריז. הפד מונח על האזור המטופל והזרוע יונקת את השומן עם הפד, כך העור אינו קופא. השומן שמתחת לעור מגיע לאפס מעלות ונהרס. בהתחלה ישנה הרגשת ואקום, אבל לאחר דקה מתרגלים אליה. במשך כ-50 דקות שוכבים לצפות בטלוויזיה או לקרוא ספר וכך מבוצע הטיפול".

הצרת היקפים באמצעות המסת שומן בקור מורכבת משתי פגישות בהפרש של חודש עד חודש וחצי. בדרך כלל ניתן לראות הצרת היקפים של כמה סנטימטרים בודדים.

דילוג לתוכן