יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתיחת פנים בחוטים – האם כדאי לשמוע רק לעצת חברות?

לא מעט נשים המתעניינות בביצוע מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטים, שומעות חוות דעת מחברותיהן לגבי הטיפול, ומתייעצות איתן לגביו. בחלק גדול מהמקרים, מספרת אחת החברות על חוויה לא נעימה מהטיפול בחוטים: מספר החוטים שהוחדרו אל הפנים או הצוואר היה גדול, וחוסר הנוחות בהתאם. בנוסף לכך, מתברר שאפקט המתיחה אינו משמעותי או אינו קיים – ולכן נוצרת תחושה שטיפול מתיחת פנים בחוטים אינו כדאי. האמנם?

מתיחת צוואר ללא ניתוח
מתיחת צוואר ללא ניתוח

מניסיונו של ד"ר יאיר גילוני ומהיכרותו את עולם האסתטיקה הרפואית במשך שנים רבות, ישנם רופאים שמטפלים בחוטים ולא תמיד מתאימים את הטיפול למטופלות. כך למשל, נעשה שימוש בחוטים שאינם בעלי 'מנוף' הרמה, וכדי לקבל אפקט כלשהו, יש צורך בכמות חוטים גדולה. בפועל, נשים רבות המתנסות בטיפולים אלו, לא רואות תוצאות.

לעומת זאת, חוטי Aptos וחוטי Silhouette הם שונים: בגוף החוטים ישנם מעין קונוסים קטנים, כל אחד מהם מהווה וו שמאפשר מתיחה מיטבית של העור – גם בשטח הפנים וגם בצוואר. היתרונות בחוטים אלו הוא אפקט המתיחה המיידי שמתקבל וכמות החוטים המינימלית שיש להחדיר: 1 עד 2 חוטים בכל צד בלבד, לעומת עשרות חוטים בטיפולים ה'מסורתיים' אותם הזכרנו קודם.

התוצאה המתקבלת לאחר הטיפול היא מראה טבעי ויפה – אפקט המתיחה אינו גדול מאוד, ואינו משנה את הפנים ללא היכר – אלא עדין ומוקפד. נשים רבות, כך מסתבר, מעדיפות מראה עדין וטבעי על פני שינויים קיצוניים. בנוסף, חשוב לציין שהתוצאה אינה כוללת גושים כלשהם ונפיחויות, ונעשית לאחר ייעוץ ראשוני הניתן במרפאת ד"ר יאיר גילוני.

אז האם לשמוע לחברות או להגיע לייעוץ?

נכון, שיחה עם החברות או קרובות המשפחה שכבר התנסו בטיפול מתיחת פנים בחוטים ללא ניתוח, ככל הנראה בלתי נמנעת – וכל אחת שמתעניינת, תרצה לשמוע על החוויה ממקור ראשון. עם זאת, הטיפול היעיל המוצע כאן שונה מהטיפולים הנפוצים במרפאות אחרות, בהם נעשה שימוש בחוטים שלאו דווקא מתאימים למטופלת.

אתן מוזמנות ליצור קשר עם מרפאתו של ד"ר יאיר גילוני ולקבוע פגישת ייעוץ לפני ביצוע הטיפול. ד"ר גילוני הנו בעל ניסיון עשיר בטיפולי מתיחת פנים ללא ניתוח באמצעות חוטים – גם לאזור הפנים וגם לצוואר. את הטיפול שתעברו ניתן לשלב עם מילוי קמטים (במידת הצורך) להשלמת מראה צעיר ונאה יותר.

צפו: כך זה עובד

מעוניינות להתייעץ עם ד"ר גילוני לגבי הטיפול?
לייעוץ ולקביעת תור צרו קשר או חייגו 03-5223092/8

דילוג לתוכן