יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתיחת פנים בחוטים – ההמלצות לאחר הטיפול

לאחרונה כתבתי כאן באתר על שיטת "סילואט סופט" – מדובר למעשה בשיטה לביצוע מתיחת פנים בחוטים, כמתן מענה לסימני הגיל באזור הפנים. עם השנים, שואלות את עצמן נשים רבות אם ישנו פתרון לסימני הגיל הנראים לעין, חלקן אף שוקלות לבצע ניתוח למתיחת פנים.

לפני ואחרי מתיחת פנים עדינהבמקרים רבים, אין צורך לבצע פרוצדורה פולשנית ומסיבית כמו מתיחת פנים שלמה. חשבו על חלק מההשלכות של ניתוח שכזה: משך ההתאוששות וההחלמה הארוכים, המראה החיצוני הבעייתי בימים שלאחר הניתוח ועוד. הפתרון עבור חלק מהנשים הוא מתיחת פנים בחוטים – מדובר במתיחת פנים קלה בלבד בשיטת "סילואט סופט".

שיטה זו מאפשרת לבצע מתיחת פנים עדינה ויפה לעין, המעניקה מראה אסתטי, בתוך כחצי שעה של טיפול בלבד. בנוסף, ניתן לבחור באילו אזורים בפנים אתן מעוניינות לטפל ולהתייעץ איתי לפני כן. הטיפול מתאפשר במגוון אזורים: קווי המתאר, הלסת התחתונה, אזור הלחיים, אזור הרכות והצוואר.

איך מבוצע טיפול מתיחת פנים בחוטים?

החוטים שבהם נעשה שימוש הם חוטים מיוחדים, שלאורכם נקודות שמאפשרות לתפוס בצורה עדינה את העור ולמתוח אותו. על ידי אותן נקודות, ניתן להבטיח כי העור לא יירד בחזרה. חוטים אלו, שהוכיחו את עצמם בתחומי רפואה שונים, עשויים חומרים הנספגים בגוף בצורה מלאה.

הרופא המטפל מחדיר את החוטים אל העור באזור שבו אתן מעוניינות לבצע את המתיחה וכך ניתן לעצב את אותו אזור, בקלות יחסית. התוצאות שתתקבלנה תישמרנה לתקופה של שנה וחצי עד שנתיים, תקופה ארוכה יחסית בהשוואה לטיפולי מתיחה ו/או הזרקות מילוי שונות. לאחר ביצוע הטיפול, ישנן מספר המלצות שראוי להתייחס אליהן.

ההמלצות לאחר מתיחת פנים בחוטים

  • במהלך השבוע שלאחר הטיפול, אין לבצע ניתוחים הקשורים לשיניים.
  • הימנעו מביצוע טיפולים לפנים, כמו טיפול יופי ואסתטיקה, או כל טיפול המגרה את עור הפנים.
  • הימנעו מביצוע ספורט בשבועות הראשונים שלאחר הטיפול.
  • מומלץ מאוד לישון על הגב ולא על הצד או על הבטן.
  • במקרה שבו ישנם כאבים, השתמשו במשככי כאבים, על פי המלצת הרופא המטפל.
דילוג לתוכן