יאיר גילוני
יאיר גילוני

הזרקות מילוי, מתיחת פנים בחוטים או גם וגם?

נשים רבות, ובמיוחד בגילאי 40-50 ומעלה, מעוניינות להישאר בעלות מראה צעיר ורענן, ולכן מגיעות אליי כדי להתייעץ בנוגע לטיפולי פנים מתאימים. המגוון הוא ללא ספק רחב כיום. שיטות שונות שנועדו למתיחת פנים, למילוי קמטים ונפחים קיימות בעידן הנוכחי ומאפשרות להתאים אותן לכל מטופלת ומטופלת, בקלות יחסית.

אחרי התייעצות במרפאה, ניתן להתאים את הטיפול. בדרך כלל, נעשה שימוש בשיטות הפופולריות והמוצלחות: הזרקות מילוי או מתיחת פנים בחוטים – ולשתי השיטות יתרונות משלהן. איך למעשה מתקבלת ההחלטה באיזו שיטה לבחור?

מה מעניקים החוטים?

ד"ר יאיר גילוני - הזרקת מילוי ומתיחת פנים
שילוב של מתיחת פנים עדינה ומילוי נפח

הזרקות למילוי הפנים מעניקות נפח, דבר שיכול לסייע לנשים רבות ולשפר את המראה שלהן, אבל כדי לקבל את הצורה הנכונה ביותר של הפנים, מומלץ לבצע מתיחת פנים בחוטים עוד קודם לכן. החוטים למעשה דואגים שהפנים יהיו סימטריים יותר, אזורים מסוימים בו, כמו הלחיים למשל, יורמו למקומם המקורי ויעניקו לאישה מראה צעיר, אסתטי ורענן.

מאז שהתחלתי לבצע מתיחת פנים בחוטים במרפאתי, הגיעו אליי שאלות רבות מצד מטופלים ומטופלות, שחשבו בתחילה שמדובר בחוטים הקוריאניים הישנים, המוזרקים לעור בכמות גדולה (כ-10-15 חוטים). כתוצאה מכך, אותם הפונים חששו מהחוטים. עם זאת, מתיחת פנים בחוטים הוא טיפול המבוצע באמצעות חוטים ייחודיים ועדינים הנספגים בעור באופן טבעי. כמו כן, אין צורך בכמות חוטים גדולה כדי לקבל אפקט מתיחה. הטיפול נעשה במרפאה והתוצאות הן מיידיות.

השילוב בין מתיחת פנים בחוטים למילוי נפח

מטופלות רבות שפונות אליי, ראו או שמעו על הזרקות למילוי נפח בפנים – שהן כאמור שיטה מצוינת למילוי אזורים חסרים בפנים, אבל אינן מודעות לאפקט שתיצור עבורן מתיחת הפנים העדינה, שתהווה את ה"בסיס" להזרקות המילוי. לכן, במרפאתי ניתן לשלב טיפול למתיחת פנים עדינה בחוטים והזרקות מילוי.

ראשית, מבצעים את המתיחה וההרמה באמצעות החוטים, ולאחר מכן מבצעים את הזרקת המילוי כדי להשלים את החוסר. מתברר, כי שתי השיטות המצוינות להענקת מראה צעיר יותר, יכולות לעבוד גם יחד. לכן, בבואכן להתייעץ לגבי מתיחת פנים עדינה או מילוי נפח, דעו כי ניתן לשלב את שתיהן יחד וליהנות ממראה מצוין.

דילוג לתוכן