יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתיחת פנים בחוטים – כל מה שרציתן לדעת על הטיפול

מתיחת פנים באמצעות חוטים
משמאל: זמן קצר לאחר הטיפול, מימין: 4 חודשים לאחר הטיפול

נשים רבות מחפשות פתרון יעיל להצערת הפנים, כדי להשיג מראה אסתטי ונאה. כיום ישנם טיפולים רבים, כמו מיצוק פנים, פילינג עמוק והזרקות מילוי קמטים – כל אלו יעילים וניתן לבצע אותם, אך הטרנד כיום באירופה ובאמריקה הוא מתיחת פנים באמצעות חוטים. במרפאתו של ד"ר יאיר גילוני ניתן לבצע את הטיפול שמאפשר לכן לקבל תוצאות ניכרות לעין.

הכירו את שיטת "סילואט סופט" – שמאפשרת לכן לתת מענה לסימני הגיל באזור הפנים. לאחר התייעצות עם ד"ר יאיר גילוני, תבוצע מתיחת פנים באמצעות חוטים באופן שמותאם אישית לכל מטופלת ומטופלת. לאורך החוטים שבאמצעותם מבוצע הטיפול, יש נקודות שתופסות את העור בעדינות ומותחות אותו, כך שהוא אינו יורד בחזרה. הפרוצדורה מעניקה תוצאות מיידיות ונאות לעין – ואף מהווה חלופה נוחה ויעילה לניתוח מתיחת פנים בחלק מהמקרים.

שאלות נפוצות

 

גם גברים יכולים ליהנות מהטיפול!
גם גברים יכולים ליהנות מהטיפול!

האם מתיחת פנים באמצעות חוטים נחשבת לבטוחה?
כל המוצרים של חברת סילואט מיוצרים במישיגן, ארצות הברית, תחת בקרה סניטרית קפדנית. החוטים עצמם מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד הנספגים בעור. כל החומרים מאושרים לאחר בדיקות מחמירות ובנוסף נעשה בהם שימוש במשך שנים ארוכות בניתוחים. חשוב להדגיש שהטיפול מתאים לכל סוגי העור.

מה ההבדל בין החוט בשיטה זו לחוטים אחרים?

ישנם גם טיפולים בחוטים קוריאנים, ולכן יש להבדיל את חוטי הסילואט מהחוטים הקוריאנים, אשר להם אין עוגנים ותפקידם שונה. הם אינם יכולים למתוח את העור והשימוש בהם נועד למטרות אחרות וקצרות טווח.

למשך כמה זמן נשמרות התוצאות?
היתרון הגדול של מתיחת פנים בחוטים הוא משך הזמן שבו נשמרות התוצאות. כבר בסיום הטיפול יהיה ניתן לראות תוצאות, שיישמרו בין שנה וחצי לשנתיים. כמובן שאורח החיים של האישה ומאפייניה יכולים להשפיע על משך הזמן שבו התוצאות תישמרנה, אך על פי רוב מדובר בתקופה של שנה וחצי עד שנתיים. באמצעות טיפול זה ניתן אף להשלים טיפולים קוסמטיים אחרים, כמו הזרקת חומצה היאלורונית למילוי קמטים.

מה עליכן לעשות לפני הטיפול?
יש להגיע לפגישה אצל ד"ר יאיר גילוני, לתאם ציפיות ולשמוע את ההסברים על מתיחת הפנים באמצעות חוטים. זה הזמן להעלות שאלות, אם יש, לספר על טיפולים קודמים שעברתן (אם עברתן) וכו'. לפני יום הטיפול עצמו, אין הכנות מיוחדות שצריך לבצע.

מה לעשות לאחר הטיפול?
לאחר טיפול המבוצע בפנים, בדרך כלל נצפה ליותר נפח באזור. אלה הן תוצאות טבעיות ומיידיות. ייתכנו תופעות כמו אדמומיות קלה, שטפי דם ונפיחות מיד לאחר הטיפול, אך אלו ייעלמו בתוך כמה ימים. חשוב לציין שניתן לחזור לפעילות רגילה ויומיומית – אך ההמלצה היא להימנע מפעילות גופנית ומעיסוי הפנים.

צפו איך פועלת השיטה:

דילוג לתוכן