יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתיחת פנים בחוטים – להגיע לתוצאות טובות!

מטופלות רבות המגיעות אל המרכז הרפואי לבריאות העור, מעוניינות לראות אפקט מתיחה באזורים שונים בפנים, ללא ביצוע פעולה דרסטית ופולשנית כמו ניתוח מתיחת פנים. עם זאת, רבות מהן שמעו או ניסו בעבר טיפולים לא יעילים בחוטים, כך שהן מגיעות עם דעה מוקדמת שאינה חיובית לגבי טיפול מסוג זה.

ברוב המקרים האלו, החוטים שבהם התנסו אותן מטופלות, הם חוטים קוריאניים, שלא יכולים למתוח את העור והשימוש בהם נועד למטרות אחרות, ובעיקר קצרות טווח. החוטים הללו אינם יעילים במיוחד, שכן יש צורך בהחדרה של חוטים רבים לעור והאפקט המתקבל שולי עד לא קיים. הדבר לא אומר שלא ניתן להגיע לתוצאות טובות עם חוטים איכותיים בהרבה ובאמצעות רופא מטפל בעל ניסיון רב!

שני הגורמים המשפיעים על הצלחת מתיחת פנים בחוטים

  • סוג החוט – כפי שציינו, חוטים קוריאניים אינם איכותיים ולכן הדעות הקדומות לגבי טיפולים בחוטים. במרכז הרפואי לבריאות העור מבוצע שימוש בחוטי Aptos, בעלי שני מחטים בצדדים. הדבר מייצר עוגן המושך את האזור ומרים אותו. לדוגמא: ליד קו הפה והלסת, או באזורים אחרים כמו הרקות. כמו כן, חוטים אלו מספקים מענה אפילו לאזור הצוואר (ניתן לבצע מתיחת צוואר עדינה באמצעותם). יתרה מזאת, בשיטה המדוברת אין צורך בשימוש במספר רב של חוטים. חוט אחד או שניים בכל צד יעשו את העבודה ויביאו לאפקט מתיחה נאה (בהתאם למצב המטופלת). התוצאות תישמרנה למשך שנה וחצי עד שנתיים.
  • הרופא המטפל – רצוי להגיע לרופא שביצע מספר רב של טיפולים באמצעות חוטים מתקדמים, מכיר את אזורי הכניסה והיציאה של החוטים ובעל היכרות מעמיקה עם התחום. ד"ר יאיר גילוני, מנהל המרכז הרפואי לבריאות העור, מכיר את התחום היטב וביצע מאות טיפולים שהביאו לתוצאות מרשימות בקרב מטופלות. כמו כן, ד"ר גילוני משתתף לעתים קרובות בהשתלמויות בתחום הנערכות בחו"ל, כדי להכיר את החידושים האחרונים בתחום, אזורי טיפול מגוונים ופתרונות שונים, הקשורים למתיחת פנים בחוטים ללא ניתוח.
דילוג לתוכן