יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתיחת פנים בחוטים ללא ניתוח תופסת תאוצה בעולם

באתר "דיילי מייל" הבריטי פורסמה לאחרונה כתבה מקיפה על השיטה היעילה לביצוע מתיחת פנים ללא ניתוח – באמצעות חוטים. הטיפול המצוין שמצליח להשפיע על מראה הפנים של נשים רבות (ואף גברים) נחשב לאחד המובילים במרפאתי.

הכתבה על מתיחת פנים בחוטים בדיילי מייל ( לחצו למעבר)
הכתבה על מתיחת פנים בחוטים בדיילי מייל ( לחצו למעבר)

בכתבה צוין כי מתיחת פנים בחוטים היא "השיטה הדיסקרטית והיעילה ביותר אי פעם למתיחת פנים – והטיפול מהיר במיוחד". הסיפור שמאחורי הכתבה הוא סיפורה של הלן קארול, בת 46, שלא דמיינה שיום אחד היא תבצע טיפול אסתטי שכולל החדרת חוטים אל העור במטרה למתוח ולהרים את העור באזורים בפניה שבהם הוא נפול. כחלק מעדותה האישית, היא הסבירה כי הטיפול שלה ארך בסך הכל כחצי שעה, ללא צורך בהתאוששות.

אחד היתרונות בטיפול מתיחת פנים בחוטים, הוא העובדה שהוא לא מורגש מאוד על פני המטופלות והמטופלים. לאלו שמעוניינים לשמור על דיסקרטיות, טיפול זה בהחלט יכול להתאים, שכן תוצאותיו עדינות וטבעיות מאוד. "ללכת לניתוח ולפגוש בסכין המנתחים? זה לא היה בא בחשבון, שכן הדבר כרוך בהוצאות עצומות ובשבועות של התאוששות", סיפרה קארול. "כאם לשלושה ילדים אני לא יכולה להצדיק את הסיכון בהרדמה כללית, אלא אם הדבר הכרחי".

"בעלי נדהם מהתוצאה"

מתיחת פנים ללא ניתוח - לפני ואחרי"רציתי להצעיר את הפנים שלי באמצעות טכניקה חדשה, אך לא באמצעות ניתוח", היא המשיכה. "ואז גיליתי את האפשרות לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח, באמצעות חוטים עם מעין קונוסים דו כיווניים לאורכם. זה היתרון של החוטים האלו לעומת חוטים אחרים בשוק. התוצאה נשמרת כשנה וחצי, ואז החומרים מהם עשויים החוטים נספגים בגוף".

"כשחזרתי הביתה, בעלי, איש ספקן בכל הנוגע לפרוצדורות קוסמטיות, נדהם מהתוצאה. הוא השווה את הפנים החדשות שלי לתמונה שתלויה אצלנו, שבה אני מחזיקה את בני התינוק לפני 10 שנים. בימים שלאחר הטיפול, היה צריך להיזהר מעט בכל הנוגע לאזור הפנים. כך למשל, לא התאפרתי, אבל גם בלי איפור אפשר היה לראות שאני נראית טוב יותר. הפנים שלי היו רעננות יותר, פחות עייפות. זה נתן לי עוד יותר אנרגיה".

"החברות כבר החמיאו לי על השיפור במראה הפנים שלי ואפילו אחותי כבר שוקלת לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח בעצמה. היא טענה שהורדתי 10 שנים מהמראה שלי, ושעדיין המראה שלי טבעי".

כדי לקרוא עוד על מתיחת פנים בחוטים ללא ניתוח, לחצו כאן

דילוג לתוכן