יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתיחת פנים בחוטים לעומת הזרקת חומצה היאלורונית

בעידן הנוכחי, הפיתוחים השונים ברפואה הקוסמטית מגוונים מאוד ומאפשרים לנשים ואף לגברים רבים ליהנות ממגוון טיפולים שנועדו להצעיר את פניהם. בין הטיפולים המוכרים ניתן למצוא טיפולי פילינג לפנים, אך קיימות פרוצדורות נקודתיות שנועדו לסייע למראה טוב יותר, מבלי להזדקק לזמן התאוששות.

מתיחת פנים בחוטיםפרוצדורות אלה, לדוגמא, הן מתיחת פנים בחוטים ומילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית. בבואכן להחליט באיזה טיפול לבחור, עליכן להתייעץ עם הרופא המטפל, ולהתאים את הטיפול הטוב ביותר למטרות שלכן. ד"ר יאיר גילוני מבצע את שני סוגי הטיפולים לשביעות רצונן של המטופלות. בנוגע למתיחת פנים בחוטים, ישנם מספר יתרונות מרכזיים.

היתרונות של מתיחת פנים בחוטים

  • מחיר – מתיחת פנים בחוטים נחשבת לטיפול זול יותר בהשוואה למילוי קמטים בחומצה היאלורונית.
  • אפקטיביות – אם במקרה של הזרקת חומצה היאלורונית מדובר באפקט שנשמר למשך כשנה אחת, באמצעות חוטים מדובר בתקופה של שנה וחצי עד שנתיים.
  • אין שימוש בחומרים – חומרי המילוי בהזרקות השונות בדרך כלל אפקטיביים ומבצעים את העבודה, אבל כאשר מדובר במתיחת פנים עדינה, אין שימוש בחומרים וההליך הוא טבעי לגמרי.
  • מתיחה לעומת נפח – במילוי של חומצה היאלורונית, מדובר במילוי נפח ולא במתיחה של העור. המשמעות היא שבמקרים מסוימים, עשויה המטופלת להרגיש שמראה הפנים שלה אינו יפה או סימטרי. בשימוש בחוטים, העור נמתח בצורה נורמלית והאפקט המתקבל שונה.

באמצעות שיטה זו הנקראת "סילואט סופט", ניתן לפעול נקודתית למתיחה של אזור מסוים בפנים. טיפול זה מתאים לאזור קווי המתאר, הלסת התחתונה, אזור הלחיים, אזור הרכות ואף אזור הצוואר. כך למשל, במקרה שבו אתן מעוניינות לקבל מראה מלא יותר ללחיים, ניתן לבצע מתיחת פנים קלה בשיטה זו באזור הלסת התחתונה. באמצעות שני חוטים, נפח הלחיים יוגדר מחדש וקווי המתאר יקבלו מראה ברור יותר.

אין הדבר מפחית לרגע מטיפולי מילוי קמטים בחומצה היאלורונית! ניתן להתייעץ עם ד"ר יאיר גילוני באשר לשיטה העדיפה שתותאם לכל מטופלת ומטופל.

דילוג לתוכן