יאיר גילוני
יאיר גילוני

מתיחת צוואר? הפתרון שדוחה ניתוח במרפאת ד"ר גילוני

כולנו מעוניינים להיראות טוב, ובמיוחד כאשר אנחנו מתבגרים וסימני הגיל מתחילים להופיע. אחד מסימני הגיל המובהקים הוא הזדקנות באזור הצוואר, לעתים עוד לפני שעור רפוי, שקעים או קמטים נראים על הפנים. על אף התופעה הרחבה של צוואר מבוגר ולא מתוח, עד לשנים האחרונות לא היה טיפול מספק לאזור זה, ומי שהיו מעוניינים לטפל בבעיה היו מופנים להליך ניתוחי, לרוב כחלק מניתוח מתיחת פנים. אפשר לומר שזו הייתה בהחלט נקודת תורפה בעולם הרפואה האסתטית.

הבעיות הנפוצות בצוואר

מתיחת צוואר נדרשת בשל מספר סוגים של תופעות, דוגמת עודף שומן, שרירי צוואר רפויים ועודפי עור. תופעות אלה גורמות לעור הצוואר להיראות מבוגר ומסגירות, במידה מסוימת, את גילנו. לעתים, כבר בשנות ה-40 לחיינו יהיה ניתן לראות את נפילת העור. כפי שציינו, עד לפני מספר שנים, לא ניתן היה לטפל במצבים אלו ללא התערבות כירורגית ניתוחית.

יש לציין כי גם אם מחליטים לעבור ניתוח במטרה להביא למתיחת צוואר, אלו ניתוחים שאינם קלים ותוצאותיהם אינן מובטחות. הניסיון לימד אותנו שנשים רבות נרתעות מניתוח בצוואר ולכן מנסות לטשטש את סימני הגיל באזור זה באמצעות תכשירי קוסמטיקה. בדיוק עבור נשים אלה ונשים אחרות ששוקלות אם לגשת לניתוח, טיפול מתיחת צוואר ללא ניתוח בחוטים יכול בהחלט להתאים.

מתיחת צוואר ללא ניתוח

הפתרון הנוח שחוסך ומחליף ניתוח

המלצות על המסת שומן בקורפתרון מצוין לבעיית הצוואר הרפוי הוא שימוש בחוטי "סילואט סופט" או חוטי "Aptos". אלו חוטים מתקדמים ועדינים במיוחד שנספגים בעור ומביאים לאפקט מתיחה קל באזורים שונים בפנים. בדיוק כמו בצוואר, ניתן להשתמש בהם לאזורים שונים בפנים (לדוגמא: בצידי העיניים, באזור קו הלסת ועוד). אפקט המתיחה הנאה מושג מיד בסיום הטיפול. לאזור הצוואר מוכנס חוט אחד בכל צד שמוביל לאפקט מתיחה מספק. במידת הצורך, משתמשים בחוט נוסף בכל צד.

החוטים מאושרים על ידי ה-FDA האמריקאי וגם משרד הבריאות. הם בנויים עם נקודות לאורכם המובילות לאפקט מתיחה של העור, מבלי לרדת בחזרה. התוצאות נשמרות בין שנה וחצי לשנתיים ובהחלט יכולות לדחות את הניתוח לנשים רבות!

פופולריות החוטים הנספגים הולכת וגדלה

חשוב להבדיל בין החוטים עליהם כתבנו כאן לבין החוטים הקוריאניים הנפוצים שאינם משיגים את אותו האפקט. כאן מדובר בחוטים איכותיים, חדישים ומתקדמים המיוצרים באמריקה. בעבר השתתף ד"ר גילוני בכנס רופאים המטפלים באמצעות חוטי "סילואט", שעסק בין היתר בטיפולים מתקדמים לאזורים שונים ובהם הצוואר. אם בכנסים הראשונים הגיעו לכנס זה מספר מצומצם יחסית של רופאים, בכל שנה מספרם הולך וגדל באופן משמעותי, מה שמעיד על פופולריות גוברת שלהם בקרב רופאים ומטופלים.

דילוג לתוכן